dudewithnuts
Legacy Member
Ok tijdje geleden ging ik hem al ruilen (maar vind topic niet meer) maar alleen als ik mijn psp heb gedowngrade. onlangs was er toch iets van gekomen en heb eindelijk versie 3.03 OE-C
Dus heb ik deze niet meer nodig.
ruilen voor ander spel, voorkeur gaat naar gta vcs
of een memory stick
Dus heb ik deze niet meer nodig.
ruilen voor ander spel, voorkeur gaat naar gta vcs
of een memory stick
