paraDOTbe
Legacy Member
kheb hier t spel "Def Jam: Fight for NY: The Takeover". Maar is nix voor mij. Mag geruild worden tegen een ander spel, evt. ook voor een spel voor 8 jarige. Dan heeft me zoontje ook nog is een nieuw spel.
Wat ik al heb : Virtua Tennis, Daxter, GTA Liberty City Stories, FIFA Street 2.
Spel en hoesje is in uitstekende staat en met boekske.
Info'ke : http://www.ea.com/official/defjam/fightforny/us/home.jsp
grtz
Wat ik al heb : Virtua Tennis, Daxter, GTA Liberty City Stories, FIFA Street 2.
Spel en hoesje is in uitstekende staat en met boekske.

Info'ke : http://www.ea.com/official/defjam/fightforny/us/home.jsp
grtz
Mag anders ook verkocht worden voor € 15-20 euro...