jochen_b
Legacy Member
Ik verkoop mijn witte psp omdat ik hem eigenlijk niet gebruik.
Zit nog een half jaar garantie op en is in perfecte staat.
Doos, aankoopbon,... aanwezig. (Firmware weet ik momenteel niet vanbuiten, maar die is rond 2.71)
incl: -3 games (lumines, loco roco, worms)
-memorystick 1GB
-Logitec beschermdoosje
-doosje waar een aantal umd's in opgeborgen kunnen worden
Gaat niet weg voor minder dan 185 euro, lager bieden is dus zinloos.
Zit nog een half jaar garantie op en is in perfecte staat.
Doos, aankoopbon,... aanwezig. (Firmware weet ik momenteel niet vanbuiten, maar die is rond 2.71)
incl: -3 games (lumines, loco roco, worms)
-memorystick 1GB
-Logitec beschermdoosje
-doosje waar een aantal umd's in opgeborgen kunnen worden
Gaat niet weg voor minder dan 185 euro, lager bieden is dus zinloos.

