Archief - [PSP] TK/TR Value pack met 20 games, 4films

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fir3wulf

Legacy Member
-Psp dus
-256mb pro duo
-de 32mb die erbij zat
-beschermlaagje op het scherm
-de lader
-een usb kabel om data erop te zetten en te laden

de doos en de boekjes heb ik ook nog.
Er staat wel de nieuwste fw op.

1.Syphon filter dark mirror
2.Metal Gear Acid
3.Daxter
4.Prince Of Persia revelations
5.Tales of Eternia
6.Mercury
7.Tony Hawks UnderGround 2 Remix
8.Tokobot
9.Virtua Tennis
10.GTA Libercity stories
11.GTA Vice city stories
12.SOCOM US NAVY SEALS met headset
13.NeedForSpeed Most Wanted 5-1-0
14.NeedForSpeed Rivals
15.Burnout legends
16.Me and my katamari
17.SSX on Tour
18.NFL Street 2
19.Dragonball Z Shin Budokai
20.Tekken dark ressurection

4 UMD's
The one
Romeo must die
cradle to the grave
monty python and the holy grale

Nog een fototje waar de meerderheid opstaat
http://i3.photobucket.com/albums/y89/firewulf1/DSC00659.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y89/firewulf1/DSC00424.jpg

Ik doe alles ineens weg liefst, afhalen heeft voorkeur, ik verzend liever zon delicate gevallen niet.
Liefst van al zou ik een Xbox360 hebben dus een ruil zie ik wel zitten. Then again er moeten niet veel games bijzitten, als het ma gene core is.

Ik behoud me het recht om nie te verkopen als de prijs me niet aanstaat.

grtz

Fir3wulf

Legacy Member
yellow city (geel dus) ofwel tongerlo (westerlo)
Turnhout kan evt ook, ma dan moek een verplaatsing doen.

Fir3wulf

Legacy Member
antwerpen ga moeilijk worden,

Factuur is er nog bij en is aangekocht op de releasedag (2sept dacht ik (mijn verjaardag :p)

Preacher

Legacy Member
Dan zal er waarschijnlijk wel geen garantie meer opzitten zeker.

Bodje van 300€ afgehaald voor het pakket. (Indien alles perfecte staat, boekjes overal bij e.d.)
Ik kan vandaag of morgen na mijn werk eventueel komen ophalen.

Fir3wulf

Legacy Member
€3OO vind ik net iets te weinig omdat ik daar juist een core systeem mee kan kopen, wa nie echt de bedoeling is. ook als je bedenkt dat ik voor de spellen los €250 kan vragen. Maar het is wel genoteerd alvast.

cateau

Legacy Member
firewulf1 zei:
€3OO vind ik net iets te weinig omdat ik daar juist een core systeem mee kan kopen, wa nie echt de bedoeling is. ook als je bedenkt dat ik voor de spellen los €250 kan vragen. Maar het is wel genoteerd alvast.

Verkoop u spellekes apart,ik heb alvast interesse in een paar games.
Laat maar iets weten

sp.L.enDiT

Legacy Member
Ik ben zelf ook van geel , handig om af te halen dus..
Ik weet da ge liever nix appart verkoopt maar zowel interesse in deze:
Virtua tennis
En umd monty python and the holy grale

Mvg:)

Fir3wulf

Legacy Member
@cateau welke games ?
@sp.l.endit, ik ga eerst moeten zien dak Preacher te vriend houd he, hij neemt immers het grootste deel :p
@preacher, die is wel van W-Vl :p

editje, de games zijn allemaal in goede staat en allemaal boxed met boekje.

Fir3wulf

Legacy Member
Ik laat dit openstaan tot donderdagavond 22u.

Voorlopig heeft Preacher het hoogste bod op het totaalpakket:
€300

edit, er zit ok nog zo'n doosje bij waar 8 UMD's inkunnen, gemakkelijk als je op reis gaat ofzo

EDIT= ben bereid om dingen apart weg te doen MITS ik alles verkocht krijg. Voorlopig krijgen totaalboden nog altijd voorrang.

pîwipo

Legacy Member
Hier alvast ook interesse indien aparte verkoop van games nl voor ssx, gta nr11 en tony hawk. Je ziet maar.

Fir3wulf

Legacy Member

cateau

Legacy Member
Interesse in Daxter,Tekken en soccom

Ge laat maar iet weten pm me maar

Greetz

Fir3wulf

Legacy Member
hey mense, de deal met preacher is zo goed als geklonken, ik laat nog wel wat horen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan