Archief - [PSP] [TK/TR] Playstation Portable (PSP)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

***killerbie***

Legacy Member
Ik verkoop mijn PSP omdat ik aan het sparen ben voor een Xbox 360, en het niet snel genoeg gaat
Aan de psp is er geen schade, geen krassen (ik bedoel van die diepe/opvallende want kleine krasjes zijn er wel op eke psp)

het pakket:
-een PSP value pack met alles erop en eraan (buiten de oortjes omdat die beschadigd zijn, die remote is nog in perfecte staat, zelfs ongebruikt) -->FW:3.02
-een memorystick van 2Gb (die van 32Mb is er ook bij natuurlijk)
-2x UMD doosje (je kan er veilig per stuk 5 UMD's en 2 mmc stickjes in opbergen)
-een aluminium case om je psp veilig te kunnen vervoeren.

de spellen: 6
-Daxter
-Gta: Liberty City Stories
-Need for speed: own the cith (Carbon)
-Need for speed underground rivals
-Juiced: eliminator
-Thony hawk's underground 2 remix

UMD movies: 4
-House of wax
-Hitch
-Ghostship
-The day after tomorrow


foto's:
http://img149.imageshack.us/my.php?image=img0648of5.jpg
http://img171.imageshack.us/my.php?image=img0649wj9.jpg

Ik verkoop alleen maar in pakket dus afzonderlijke biedingen worden geweigert. Als iemand dit pakket wil ruilen voor iets kan ik er wel eens over nadenken (bv een Xbox 360 ).

Minimumbod of meeneembod weet ik niet maar nu ook niet overdrijven hé want dit pakket heeft toch wel een bepaalde waarde
Veel geluk met bieden allemaal

***killerbie***

Legacy Member
100 is nu wel echt héél weinig voor dit pakket hé ;)
ik sluit af binnen een aantal weken denk ik :)

DagothUhr

Legacy Member
van waar zijde killerbie
anders als da zondag, vandaag dus eigenlijk :)
kan geleverd worden aan 200 euro dan ist goe,
anders gaak maandag naar de winkel, het is namelijk dringend :)

moeder_theresa

Legacy Member
Ruilen tegen een zilvergrijse Playstation 2 (klein model) met controller, mem.card en games (Scarface, GTA LCS, Colin McRae 05, Madagascar en Fahrenheit) met opleg van mijn kant?

Grtz

***killerbie***

Legacy Member
Kben van Sint-Amands (Oppuurs), een ps2 heb ik al, maar 200:s die memortystick kost nieuw zelfs nog meer dan 100 euro in de winkel en need for speed carbon is ook nog nieuw :s

_ns_

Legacy Member
die memstick is zo'n 80 euro nieuw en 2hands is hij 40 euro waard.
Maar naar mijn mening is dat pakket minimum 300 euro waard.

P@!nLes$

Legacy Member
xbox met controller in goede staat !
+17 games:

Fifa street 2
GTA SAN ANDREAS
Doom 3 collectors edition
Forza motorsports
Driv3r
Goldeneye Rogue Agent
Battlefield 2: Modern Combat
Medal of Honour frontline
Medal of Honour rising sun
007 nightfire
Unreal Championship
Splinter Cell
The Matrix
Need for Speed Underground 2
DTM Race Driver 2
Halo
Halo 2

Ge zoekt wel vo ne 360, mr ik d8, kan het altijd ies voorstellen

Grtz Timz

maxwise

Legacy Member
Geen officieel bod, maar...
het bovenste pakket (dus zonder games en films) voor 180, verzendingskosten (ben van brugge) inc?

Mythos

Legacy Member
Ik heb ook wel interessen in,

UMD movies:

-The day after tomorrow

***killerbie***

Legacy Member
maxwise, wat bedoel je juistmet het hele pakket buiten die spellen en films?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan