***killerbie***
Legacy Member
Ik verkoop mijn PSP omdat ik aan het sparen ben voor een Xbox 360, en het niet snel genoeg gaat
Aan de psp is er geen schade, geen krassen (ik bedoel van die diepe/opvallende want kleine krasjes zijn er wel op eke psp)
het pakket:
-een PSP value pack met alles erop en eraan (buiten de oortjes omdat die beschadigd zijn, die remote is nog in perfecte staat, zelfs ongebruikt) -->FW:3.02
-een memorystick van 2Gb (die van 32Mb is er ook bij natuurlijk)
-2x UMD doosje (je kan er veilig per stuk 5 UMD's en 2 mmc stickjes in opbergen)
-een aluminium case om je psp veilig te kunnen vervoeren.
de spellen: 6
-Daxter
-Gta: Liberty City Stories
-Need for speed: own the cith (Carbon)
-Need for speed underground rivals
-Juiced: eliminator
-Thony hawk's underground 2 remix
UMD movies: 4
-House of wax
-Hitch
-Ghostship
-The day after tomorrow
foto's:
http://img149.imageshack.us/my.php?image=img0648of5.jpg
http://img171.imageshack.us/my.php?image=img0649wj9.jpg
Ik verkoop alleen maar in pakket dus afzonderlijke biedingen worden geweigert. Als iemand dit pakket wil ruilen voor iets kan ik er wel eens over nadenken (bv een Xbox 360 ).
Minimumbod of meeneembod weet ik niet maar nu ook niet overdrijven hé want dit pakket heeft toch wel een bepaalde waarde
Veel geluk met bieden allemaal
Aan de psp is er geen schade, geen krassen (ik bedoel van die diepe/opvallende want kleine krasjes zijn er wel op eke psp)
het pakket:
-een PSP value pack met alles erop en eraan (buiten de oortjes omdat die beschadigd zijn, die remote is nog in perfecte staat, zelfs ongebruikt) -->FW:3.02
-een memorystick van 2Gb (die van 32Mb is er ook bij natuurlijk)
-2x UMD doosje (je kan er veilig per stuk 5 UMD's en 2 mmc stickjes in opbergen)
-een aluminium case om je psp veilig te kunnen vervoeren.
de spellen: 6
-Daxter
-Gta: Liberty City Stories
-Need for speed: own the cith (Carbon)
-Need for speed underground rivals
-Juiced: eliminator
-Thony hawk's underground 2 remix
UMD movies: 4
-House of wax
-Hitch
-Ghostship
-The day after tomorrow
foto's:
http://img149.imageshack.us/my.php?image=img0648of5.jpg
http://img171.imageshack.us/my.php?image=img0649wj9.jpg
Ik verkoop alleen maar in pakket dus afzonderlijke biedingen worden geweigert. Als iemand dit pakket wil ruilen voor iets kan ik er wel eens over nadenken (bv een Xbox 360 ).
Minimumbod of meeneembod weet ik niet maar nu ook niet overdrijven hé want dit pakket heeft toch wel een bepaalde waarde
Veel geluk met bieden allemaal
)
die memortystick kost nieuw zelfs nog meer dan 100 euro in de winkel en need for speed carbon is ook nog nieuw 