Archief - [PSP] [TK/TR] 16 games + 2 films + 4GB memstick

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mistabeen

Legacy Member
Ok, wegens een defect me mijn psp een tijd geleden hebbik maar besloten al mijn psp games te verkopen aangezien ik hem toch nie ga laten herstellen.
Tis een degelijke verzameling psp games, voorkeur gaat natuurlijk uit om alles in een keer weg te krijgen.
Aan al de games hebbik al een behoorlijk bedrag uitgegeven, dus kom niet af me een belachelijk bedrag voor het gehele pakket.

Edit: Ik ga de prijs voor gans het pakket zetten op 250 excl en 300 excl meeneem

uitgerekend komt dat dan neer op 50€ voor de memcard en 12.5 € per game + 2 gratis films voor de startprijs
of 15,5 per game bij de meeneemprijs


Pakket is te verzenden eventueel, maar afhalen kan altijd in Zele of Lokeren (mss eventueel andere stad op aanvraag als het me nie te lastig is om er te raken)

bij afhalen krijgt ge er een PSP oplader + batterij gratis bij


Ik zou ook altijd willen ruilen tegen een DS lite (wel degelijk een lite, geen gewone DS) indien er iemand die de zijne weg wilt doen.


Kga dees topic dus ff laten lopen vooraleer ik akkoord zou gaan met kleinere bestellingen, een DS krijgt natuurlijk voorrang.

Games:

- Me & My Katamari
- Medal of Honor: Hearoes
- Tekken Dark resolution
- Everybody's Golf
- Monster Hunter Freedom
- Tales of Eternia
- X-men Legends II: Rise of Apocalypse
- Persuit Force
- King Kong
- Ridge Racer
- Grand theft auto Liberty City Stoeries (UNPATCHED)
- SSX on Tour
- Tokobot
- NFL Street 2 Unleashed
- FIFA 06
- Street Fighter Alpha 3 Max

Films:
- Spiderman 2
- Final Fantasy The spirits within

4GB Sony MemoryStick PRO Duo

Mistabeen

Legacy Member
richtprijzen hebbik nu nog nie meteen in mijn hoofd, ma ge moogt gerust een bod doen, hou er natuurlijkw el rekening mee dat mensen die een groter aantal games in een keer bestellen voorrang krijgen.

Mistabeen

Legacy Member
BiZi zei:
160 incl. voor alles

mvg
euhm... ik dacht het nie, das 10€ per game en een gratis memstick en 2 films zeker :p

elmo: genoteerd, ma zoalsk al zei, klaat de topic nog ff lopen

BiZi

Legacy Member
Mistabeen zei:
euhm... ik dacht het nie, das 10€ per game en een gratis memstick en 2 films zeker :p

elmo: genoteerd, ma zoalsk al zei, klaat de topic nog ff lopen

Dat krijgde als ge geen richtprijzen zet hé :)

Mistabeen

Legacy Member
Ik ga de prijs voor gans het pakket zetten op 250 excl en 300 excl meeneem

uitgerekend komt dat dan neer op 50€ voor de memcard en 12.5 € per game + 2 gratis films voor de startprijs
of 15,5 per game bij de meeneemprijs

Pakket is te verzenden eventueel, maar afhalen kan altijd in Zele of Lokeren (mss eventueel andere stad op aanvraag als het me nie te lastig is om er te raken)

bij afhalen krijgt ge er een PSP oplader + baterij gratis bij

cateau

Legacy Member
Hey,

Wat is de prijs voor Grand theft auto Liberty City Stoeries (UNPATCHED)
BY the way wa is da eigenlijk unpatched?Kzen er nie zo ne specialist in:lol:

Greetz

Mistabeen

Legacy Member
unpatched GTA kan gebruikt worden om te downgraden,

kga de prijs aanpassen tot 160 € voor de games appart
200€ voor gans het pakket, meeneem op 250€

masiemo

Legacy Member
hoi,

ik kan 175 bieden voor het hele pakket,16 games + de 4gb memory stick.
Is wel minder dan je ervoor verwacht,maar je bent dan wel van alles in 1 keer af.


grtz

Mistabeen

Legacy Member
nee sorry, 200 is echt wel het laagste da ik ga, als ge wilt kunt ge ze achteraf nog appart verkopen en er prolly winst uit maken.

Ik doe het gewoon zelf nie omdak er mijn tijd nie in wil steken, vandaar dak liefst als een pakket verkoop :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan