Archief - [PSP] [TK]giga pack + 2 games + umd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smg_phoenix

Legacy Member
PSP is een jaar oud en in perfecte staat , hij is weinig gebruikt en altijd goed onderhouden :) , hij bevat geen enkele dode pixel en geen krassen.
Pakket:
PSP 2.70
1 GB memory card
USB cable
Etui
Oortjes
Logitech streetgear case
Oplader
Handleiding in het frans en nederlands
Game : Splinter cell essentials
Game : Burnout legends
UMD : Stealth

Startbod : € 200
Meeneemprijs : 260 €

Prijzen zijn exclusief verzending en hij kan opgehaald worden of verzonden worden .

-Dit staat ook op andere forums maar de geboden bedragen worden up to date gehouden :)

huidig bod : geen
saleimg1.jpg

saleimg2.jpg

saleimg3.jpg

saleimg4.jpg

Latinos

Legacy Member
PSP 2.70
Etui
Oortjes
Oplader

Voor dit 100 euro's ;)

Edit: ik wil de memorycard dus niet, verkoop hem maar aan q^^ :p

screaper

Legacy Member
Game : Splinter cell essentials
combien? Hoeveel dus ( srr franse toets aaah ! :p)

smg_phoenix

Legacy Member
@ Q : startbod 20 euro voor 1 GB kaartje
en het is idd zo'n streetgear zoals daar en daar zou ik minstens 7 euro voor willen.
@ Screaper : 15 euro min
Mensen die het samen met de psp kopen krijgen voorrang .

Latinos Heeft tot nu toe het hoogste bod

TiZon

Legacy Member
PSP 2.70
Etui
Oortjes
Oplader
Logitech streetgear case

157,5

EDIT: Wnnr sluit je af?

Q ^^

Legacy Member
smg_phoenix zei:
@ Q : startbod 20 euro voor 1 GB kaartje
en het is idd zo'n streetgear zoals daar en daar zou ik minstens 7 euro voor willen.
@ Screaper : 15 euro min
Mensen die het samen met de psp kopen krijgen voorrang .

Latinos Heeft tot nu toe het hoogste bod

ok ik hou dit forum in't oog, ben nog aan't denke of ik een nieuwe case zou kope of de uwe (ik zie op uw foto dan hij een paar krassen heeft, valt dat nog mee of is dat door de belichting ?) meer foto's ? :help:

smg_phoenix

Legacy Member
Die ziet er een beetje uit alsof hij fijn geschuurd is maar zijn oppervlakkige krassen , heb men psp altijd daarin bewaart omdat dat het veiligst is en was dus al vrij snel bekrast door in boekentas te zitten en dergelijke . Ik zal wat meer foto's maken maar dat zal voor morgen zijn .

@ Tizon , ik denk dattik zondag afsluit

Q ^^

Legacy Member
mmm, k'ga toch zelf 1tje kopen denk ik , sorry voor de moeite die je er moest in steke, ben wel nog geintresseerd in de 1gb stick

Q ^^

Legacy Member
20 € incl (ja gewoon ne enveloppe en ne postzegel :p)ok

t'is toch ne Sandisk Memory pro Duo hé ?
pm me als ge wilt afhandele

smg_phoenix

Legacy Member
Sony memory stick PRO duo
1 GB Magicgate
Staat er op het kaartje , het was degene die bij de giga pack kwam samen met de psp .

smg_phoenix

Legacy Member
Ik laat hem nog even staan in het geval er nog mensen hoger willen bieden ;)

smg_phoenix

Legacy Member
Ja das goed :)
Kwil ook nog wel eens vermelden dat ik niet meer in het bezit ben van de originele factuur van de psp , heb hem in de Gamemania gekocht en dan de factuur ergens gelegd waar ik hem "zeker" terug zou vinden :p , alleen weet ik niet meer waar dat is .


edit :
Memorystick ; 30 euro meeneemprijs

Splinter cell essentials : 15 euro (20 euro meeneemprijs)
Burnout legends : 20 euro (25 euro meeneemprijs)
Umd stealth : 10 euro meeneemprijs
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan