boMex
Legacy Member
Hallo,
ik verkoop mijn zwarte psp die ik op vrijdag 15 december kocht in mediamarkt te Oostakker. Ik moet hem verkopen met ongelooflijk veel spijt in het hart omdat ik me gisteren een boete reed met mijn auto en dit geld dus nodig heb.
Je krijgt er een geheugenkaartje bij van 256mb, doos, kassabon en uiteraard de psp zelf, ook een case van Logitech krijg je erbij. Dit alles voor 200EURO. Als je niet te ver woont kan ik het eventueel naar huis brengen.
ik verkoop mijn zwarte psp die ik op vrijdag 15 december kocht in mediamarkt te Oostakker. Ik moet hem verkopen met ongelooflijk veel spijt in het hart omdat ik me gisteren een boete reed met mijn auto en dit geld dus nodig heb.
Je krijgt er een geheugenkaartje bij van 256mb, doos, kassabon en uiteraard de psp zelf, ook een case van Logitech krijg je erbij. Dit alles voor 200EURO. Als je niet te ver woont kan ik het eventueel naar huis brengen.