negruj
Legacy Member
Ik verkoop mijn PSP console. Ik speel er gewoon veel te weinig mee en zonde dat het hier maar ligt. Nog maar paar maanden oud. Was een gewonnen toestel.
Pakket bestaat uit:
- PSP zelf (firmware 3.01)
- 512Mb Memory stick
- GTA Vice City Stories
- F1 '06
Bieden vanaf 150€ en enkel verzending NIET inbegrepen bieden! Geen Ruil!
Pakket bestaat uit:
- PSP zelf (firmware 3.01)
- 512Mb Memory stick
- GTA Vice City Stories
- F1 '06
Bieden vanaf 150€ en enkel verzending NIET inbegrepen bieden! Geen Ruil!

...