Archief - [PSP] [TK] Loco Roco + 32MB Memorystick Pro Duo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DwarFStrider

Legacy Member
Hey, ik wou een witte PSP en heb een value pack + game moeten kopen want de andere waren op... hierdoor heb ik Loco Roco en een memcardje liggen die wegmogen! Ideaal voor de mensen die geen Value Pack kochten en daar nu spijt van hebben :)

Beide mogen weg voor 40€ meeneemprijs (verschil tussen base pack PSP en deze pack was 50€)

Bieden kan ook, vanaf 20€.

Dit spel is splinternieuw en maar 1 keer uit de verpakking geweest...het is niet echt mijn ding, vandaar :d

Krijgt wel een dikke 7.7 van
Gamespot

_ns_

Legacy Member
srry moet men bod annuleren, had verkeerd gelezen.. srry hiervoor

DwarFStrider

Legacy Member
ok :)

btw, ik ben van Ninove en ik kan in mijn streek gerust komen leveren...

cassie821

Legacy Member
meeneemprijs voor loco rocco ?
memory stick heb ik niet nodig.

DwarFStrider

Legacy Member
bwa pakt 30€ vo LR (tis en blijft gewoon nieuw gelijk in de winkel, en daar kost het nog 40€)

DwarFStrider

Legacy Member
Ik denk dat ik morgenavond ga afsluiten...

jouw bod geldt nog Elmo?

DwarFStrider

Legacy Member
nog een laatste upje... als er om 0.00u ni hoger geboden is, issie van u elmo :)

DwarFStrider

Legacy Member
ow 20€ incl verzending... dat hebbek niet gezien... alst nu nog dicht bij de deur zou zijn tot daaraan toe, ma alken da's tegen hasselt...smij wa te ver :)

DwarFStrider

Legacy Member
wel zoude dichtbij wonen dan had ik het effe gebracht en had me dat niet veel gekost, maar als ik het moet opsturen ben ik nog 5€ ofzo kwijt...dus da's 15€ voor een nieuw spel dat ik heb zien staan voor 45€... da vink wa teveel vant goeie, sorry :)

_ns_

Legacy Member
DwarFStrider zei:
wel zoude dichtbij wonen dan had ik het effe gebracht en had me dat niet veel gekost, maar als ik het moet opsturen ben ik nog 5€ ofzo kwijt...dus da's 15€ voor een nieuw spel dat ik heb zien staan voor 45€... da vink wa teveel vant goeie, sorry :)

verzending is = 1.38 nonprior + enveloppe is = 1 euro

2.38 de helft van wat gij dacht ;)

elmo1

Legacy Member
idd zoveel kost verzending nu ook weer niet he
ik heb hier ook al games verkocht voor 20 inc enzo en zelfs nog minder en da waren ook redelijke nieuw dus

sweppes

Legacy Member
:offtopic:als ik iets verzend(zoals daarnet dvd box van witse)kost het 5 euro(ik sloeg wijt achterover)

DwarFStrider

Legacy Member
voor 20€ exclusief verzending hebt ge nen deal (kheb mijn broek al gescheurd aan da value pack, kga het nu niet nogges laten gebeuren)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
u broek gaat ni verder scheuren van 2 of 3€ zalle :D nuja sorry voor ff off topic
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan