Archief - [PSP] [TK] Console , 17games , 4 filmen , ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ENERGIE03

Legacy Member
hey verkoop hier mijn PSP .
alles in in goede staat en ook volledig(buiten Medievel ..zonder boekje )
je krijgt er ook een aankoopbewijs bij en de garantie .
hier de pakket :
_____________

[Console] :
°°°°°°°°°°°
- Zwarte PSP FW 2.81
- Verharde Hoesje + ruimte voor UMD's in te zetten
- Oplader
- 32mb
- Extra oplader

[Filmen] :
°°°°°°°°°°
- Irobot
- The matrix
- Spiderman 2
- Batman Begins

[Games] :
°°°°°°°°°°
- Killzone Liberation
- Lord of the rings Tactics
- AVATAR : the legend of aang
- Peter Jackson's King Kong
- DragonBall Z Shin budokai
- FIFA 2007
- Harry Potter en de vuurbreker
- Tony Hawk underground 2 Remix
- F1 Grand Prix
- Coded Arms
- Virtua Tennis World Tour
- Football Manager Handheld
- The sims 2
- Tiger Woods PGA Tour 2006
- Splintercell essentials
- Medievel Ressurection
- FIFA Street 2

nieuwprijs komt uit op ongeveer 800-900EUR ( wanneer ik het gekocht heb , in zomer)

wegens al een bod van 410 is de minimumprijs ook 410EUR
ik sluit volgende zaterdag ... wie kan afhalen heeft voorrang

ENERGIE03

Legacy Member
ja had nog spellen getest ... had 2.81 nodig
en PredatoR , ... ?
BTW het zijn allemaal UMD's

ENERGIE03

Legacy Member
had hem 2spellen verkocht en had deze lijst niet aan hem gegeven ...
omdat het nog niet te koop stond

PreDaToR

Legacy Member
neen omdat ik vraag aan je, heb je geen andere games???
nu zie ik hier nog 2 andere treaths met euhm late we zeggen toch een PAK andere games...
van vriendelijkheid gesproke ye right, int gezicht ja

stijn87

Legacy Member
Kom je soms nog op andere plaatsen in Belgie of kom je nooit buiten Limburg?

ENERGIE03

Legacy Member
@Q^^ : ten eerste wist ik niet dat je spel US was
ten tweede wou ik deze pakket nog niet wegdoen ... zijn mijn spullen en ik beslis er zelf over.

@stijn87 : hangt er van af ... waar ligt Baarle-Hertog ?

@nico_45_45 : sorry , verkoop enkel in pakket

PreDaToR

Legacy Member
euhm? nu zijn het al jouw spullen? terwijl je in pm stuurt dat het je psp van je broer is....
komaan kerel .... sort out your life please.... en stoppit met te liege tgn andere voor uw eigen zieltje, of ist omda ge italiaantje zijt? :d

ENERGIE03

Legacy Member
wtf ? ben half italiaan en dat wil niet zeggen dat ik lieg
mijn broer is misschien familie van mij ? dus heb ik ook wel iets te zeggen

BiZi

Legacy Member
bod van 400 thuis geleverd @ Merksem, Antwerpen.
Hoger ga ik niet gaan.

mvg

ENERGIE03

Legacy Member
genoteerd ...
vanaf nu mag er ook apart geboden worden
maar er word pas iets verkocht als er voor alles al een bod is gedaan

Grtz.

stijn87

Legacy Member
In je eerste post staat dat er al een bod is van 410 euro van iemand, nu doet er iemand een bod van 400 euro en dan zeg jij "genoteerd". Ik vind het allemaal wel raar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan