paraDOTbe
Legacy Member
Heb hier nog een memstickske teveel liggen. Gebruikt (en geformateerd), komt wel in de verpakking jouw kant op...
Komt uit een Gigapack, peins ik.
Minimumprijs : € 20,00 excl.
Meeneemprijs : € 25,00 excl.
Verzending : € 2,00
Foto'ke : http://www.teleslet.org/sales/psp_1gb.gif
Eronder bieden heeft toch geen zin zoals altijd
Happy buying!
//edit : Ruilen tegen een game is ook een optie!
Staat ook op :
http://lotverkopen.be/viewtopic.php?p=56744#56744
http://tones.be/forum/viewtopic.php?p=513684#513684
https://www.beyondgaming.be/forums
http://shop.kapaza.be/para-shop/
http://www.2dehands.be/listuser/1168216/
Komt uit een Gigapack, peins ik.Minimumprijs : € 20,00 excl.
Meeneemprijs : € 25,00 excl.
Verzending : € 2,00
Foto'ke : http://www.teleslet.org/sales/psp_1gb.gif
Eronder bieden heeft toch geen zin zoals altijd

Happy buying!

//edit : Ruilen tegen een game is ook een optie!
Staat ook op :
http://lotverkopen.be/viewtopic.php?p=56744#56744
http://tones.be/forum/viewtopic.php?p=513684#513684
https://www.beyondgaming.be/forums
http://shop.kapaza.be/para-shop/
http://www.2dehands.be/listuser/1168216/