Archief - [PSP] PSP+games&more!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DMX

Legacy Member
verkoop in opdracht van een vriend.:doc:

Perfect onderhouden en krasloze zwarte psp(NIETS op aan te merken)
http://img19.imageshack.us/img19/7379/pspcarkitqr2.jpg

- GEEN dode/luie pixels.
- doos met de nodige papierkes
- lader
- 1gig mem.stick
- nog in garantie(toestel dateert van november-december'06)faktuur is er niet meer bij .

EXTRA dat er nog bij komt:
een carkit-holder(à la TomTOm)om tegen uw voorruit te bevestigen en uw psp erop te plaaten+autolader ervan (NB:de auto-oplader van een TomTom kan hier ook gebruikt worden om op te laden!)

volgende games en movies zijn er ook bij:
GAMES:
* Medal Of Honor"HEROES"
* Monster Hunter"FREEDOM"
* Pursuit Force
* Need For Speed Underground "RIVALS"
MOVIES:
* You Got Served(met B2K)
* 13 Going On 30(Met Jennifer Garner cf => "ALIAS")

+nog 1demo-cd(gratis ofcourse:p )

meeneemprijs(gebracht indien niet te ver): 210euro!!!(incl):applause:
moet weg wegens aankoop auto

de hamster

Legacy Member
waar is deiremonne?

zou je hem eventueel kunnen brengen naar Waregem?

if so zou ik de meeneemprijs bieden denk ik.

ben op zoek naar een psp, maar dan wel met snelle afhandeling

DMX

Legacy Member
straathond zei:
waar is deiremonne?

zou je hem eventueel kunnen brengen naar Waregem?

if so zou ik de meeneemprijs bieden denk ik.

ben op zoek naar een psp, maar dan wel met snelle afhandeling

deiremonne is dendermonde, oostvlaanderen,tussen gent en antwerpen...brengen is geen probleem(tenzij je 15euro extra voor transport een probleem vind;) )
kan morgen al komen brengen vanaf 17uOO...

de hamster

Legacy Member
zit er een soort aankoop/garantiebewijsje bij?

int geval dat hij stukgaat, dat ze niet moeilijk doen om te herstellen.

toevallig ook geen oorkes? zou hem namelijk ook als mp3player gebruiken


als je het ziet zitten mag je Monster hunter wel verkopen aan JensV, kwestie van de prijs voor mij ook wat te drukken :-)


k'heb er erg veel interesse in..maar vooral een garantiebewijsje is erg belangrijk voor me.

Sony doet namelijk erg irritant als het om herstellingen gaat als je geen kasticket of iets dergelijks hebt.

greetz

DoubleYouIm

Legacy Member
firmware en prijsdat je wilt?
kun je gps erop zetten?of waarom dan tom tom ..enz?

de hamster

Legacy Member
GPSsoftware verschijnt normaal dit jaar nog.

ik ga laten vallen.

kga nog wat wachten om een psp te kopen

greetz

DMX

Legacy Member
JensV zei:
Hoeveel vooor monster hunter?

hoeveel geef je ervoor?

@DoubleYouIm firmware=2.71
gps erop zetten zal niet gaan denk ik....ik verwees naar tomtom omdat de autohouder die op de voorruit plakt van het zelfde systeem als een gps-systeem is.ni mee ni minder.
prijs staat bovenaan...en er mag altijd een bod gedaan worden..een redelijk bod:)

@Zazzoo ... aan hoeveel opleg had je dan gedacht?garantie is via krefel...naam van stad ben ik vergeten maar tis ergens dichtbij brugge.tis zeker bij krefel, da wel...die kunnen da wel nachecken via serienummer, niet?

Zazzoo

Legacy Member
ik dacht aan 20euro opleg, mijn gsm is 7maand oud dus nog meer dan een jaar garantie, factuur zit erbij, foto's kan je zien die staan gepost in de thread

DMX

Legacy Member
Zazzoo zei:
ik dacht aan 20euro opleg, mijn gsm is 7maand oud dus nog meer dan een jaar garantie, factuur zit erbij, foto's kan je zien die staan gepost in de thread

opleg is ni genoeg voor die gast...hij wilt liever verkopen en cash innen.

MAG VANDAAG EN MORGEN WEG AAN 190EURO!!!
wie eerst is(ni via pm) heeft hem...:applause:

cheers

amnesia89

Legacy Member
die spelletjes en die films en zo zijn die inbegrepen bij de prijs of is die alleen voor die psp

DMX

Legacy Member
wegens te weinig interesse word ie door de eigenaar op eBay gegooid...alvast bedankt voor de moeite mensen:p
verkoop word geannuleerd en thread mag dus dicht mods,thanx;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan