Archief - [PSP] PSP Tekken Value Pack

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Starrk

Legacy Member
1. Inleiding​

Hoi iedereen,

Wegens een gebrek aan interesse en verkeerde inschatting van het product verkoop ik mijn Zwarte PSP Tekken: Dark Resurrection Value Pack.

2. Nuttige info​

  • Specificaties PSP: http://playstation.about.com/od/psp/a/PSPSpecs.htm
  • Leeftijd Product: 3 maanden
  • Productinfo&Foto's: (Sommige foto's zijn wat wazig, waarvoor mijn excuses).
    1. Het spel Tekken: Dark Resurrection (http://www.insidegamer.nl/playstationportable/tekkendarkresurrection/screenshots/) inclusief doosje en gebruikershandleiding; de oordopjes. Foto: http://users.telenet.be/Xdude/Priv/Afbeelding 0011.jpg
    2. De oplader en een UMD disc houder. Foto: http://users.telenet.be/Xdude/Priv/Afbeelding 0021.jpg
    3. De nederlandstalige gebruikershandleiding, de meertalige gebruikershandleiding, boekje YourPSP.com om het pakket te ontvangen (Nutteloos in dit geval omdat de UMD disc houder tot dat pakket behoorde. Ikzelf heb het besteld via internet.) en de fiche met de Network Access Code voor de PSP. Foto: http://users.telenet.be/Xdude/Priv/Afbeelding 0031.jpg
    4. De Originele verpakking van de Value Pack, De originele verpakking van de Tekken: DR Value Pack. Foto: http://users.telenet.be/Xdude/Priv/Afbeelding 0041.jpg
    5. De PSP die uiteindelijk in haast perfecte staat is (amper gebruikt) en geen luie, noch dode pixels weergeeft. Foto: http://users.telenet.be/Xdude/Priv/Afbeelding 0051.jpg
  • De 32mb Memory Card bevindt zich momenteel in de PSP, dus deze is ook inbegrepen. De kaart zelf is geledigd van alle bestanden.
  • Eerlijkheidshalve: Wat ontbreekt uit de originele Value Pack? 1. De beschermhoes. (Ik vind deze momenteel niet terug maar dat zou nog kunnen veranderen) 2. Het afkuisdoekje die ik zeker ben kwijt gespeeld.
  • Factuur niet inbegrepen
  • Mijn aanbieding wordt momenteel op geen enkele andere plaats (zij het IRL of internet) verkocht. Indien hier verandering in komt wordt dat natuurlijk stante pede vermeld.
  • Verzending:
    1. Afhaling is altijd mogelijk
    2. Voor regio Brugge en eventueel Gent zou ik het product zelf bij u thuis kunnen brengen
    3. Indien geen van bovenstaande mogelijk is, dan zou het waarschijnlijk Taxipost worden.
    4. De details, en/of de geprefereerde verzendingsmethode, zijn natuurlijk altijd voor discussie vatbaar.
  • Dit is een totaalpakket en er wordt niet geruild, noch apart verkocht.
  • Een minimumprijs vermeld ik bewust niet.

3. Slot​

Indien jullie nog opmerkingen/vragen hebben aarzel dan zeker niet om deze hier te stellen, ik zal er met graagte op antwoorden.

Ook handig om weten is dat dit mijn eerste verkoop is dat ik op deze manier doe dus indien ik enkele standaard zaken vergeten ben (wat ik na controle niet denk gedaan te hebben), gelieve mij dan daar op attent te maken.

Cheers.

Starrk

Legacy Member
Up #2.

Deze kans niet laten liggen mensen! In perfecte staat, haast alles erop en eraan :)

(Als morgenochtend PsYmon zijn bod blijft stand houden dan gaat ie onder de hamer).

Starrk

Legacy Member
En nog een laatste Up(#3) vooraleer ik in mijn bed kruip.

Als PsYmon tegen morgen zijn bod niet ingetrokken heeft sluit ik deze.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan