Archief - [PSP] PSP te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

olivierdesmet

Legacy Member
Zogoed als nieuwe psp te koop.
Bijna nooit op gegamed.
Wordt aangeboden met volgende toebehoren:
-512 Mb sd geheugen
- carkit ( auto adapter, statief )
- 2 UMD opbergdoosjes
- adapter
- pc adaptor
- opberg hoesje
- 2 games ( burnout legends , en sims 2)
- nog 1 jaar garantie op
- handleidingen en de originele verpakking
- demo UMD disk
- (geen USB kabel)

alles wordt samen verkocht.
Liefst met afhaling (regio Gent)

de meeneem prijs is 180 euro.

tha tha

Legacy Member
zwarte uitvoering of witte?
heeft deze dode/luie pixels?
welke firmware zit daar op?
grote intresse hier

greetz.

olivierdesmet

Legacy Member
tha tha zei:
zwarte uitvoering of witte?
heeft deze dode/luie pixels?
welke firmware zit daar op?
grote intresse hier

greetz.

het is de zwarte uitvoering
het scherm is perfect inorde geen dode/luie pixel
het is met 2.50

greetz

olivierdesmet

Legacy Member
geekanezz zei:
waarom doe je die psp weg?

De reden dat ik men PSP weg doe is de volgende: ik speel er heel weinig op en ik zou graag een nieuwe upgrade kopen voor men koersfiets dusja daarom moet hij de deur uit.

tha tha

Legacy Member
bod van 165euro indien snelle afhandeling en als ik hem mag testen voor aankoop (afspreken in gent is mogelijk vo mij)
:)

olivierdesmet

Legacy Member
tha tha zei:
bod van 165euro indien snelle afhandeling en als ik hem mag testen voor aankoop (afspreken in gent is mogelijk vo mij)
:)

voor 170 is hij van u en testen is geen enkel probleem.

olivierdesmet

Legacy Member
tha tha zei:
bod van 165euro indien snelle afhandeling en als ik hem mag testen voor aankoop (afspreken in gent is mogelijk vo mij)
:)

als u me nu 170 bied dan bent u de koper.
Ik zet deze als verkocht.
en vooraf testen is geen enkel probleem.

tha tha

Legacy Member
awel ja, 170 dan maar :p
kon maar proberen hé vo 5€ korting te krijgen :d
hoe wordt dit verder afgehandeld?

olivierdesmet

Legacy Member
tha tha zei:
awel ja, 170 dan maar :p
kon maar proberen hé vo 5€ korting te krijgen :d
hoe wordt dit verder afgehandeld?

dan verklaar ik nu tha tha als koper van de psp :)
voor de verdere afhandeling zal ik u pm sturen met men msn daar regelen we de rest wel.
hier mag een slotje op de psp is verkocht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan