Archief - [PSP] PSP spellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

***killerbie***

Legacy Member
Te Koop


de spellen:
-Daxter 25-30EUR
-Need for speed: own the cith (Carbon) 25-30EUR
-Need for speed underground rivals 10-15EUR
-Juiced: eliminator 10-15EUR
-Thony hawk's underground 2 remix 10-15EUR

UMD movies:

-House of wax
-Hitch
-Ghostship
-The day after tomorrow
7,5-10EUR

De prijzen die ik ongeveer zou willen staan er dus bij,... en bieden maar :D

halve zool

Legacy Member
Interesse in ruil? anders midnight 3 dub edition tegen daxter?

***killerbie***

Legacy Member
Ik heb geen psp meer dus ruilen zal niet gaan vrees ik :) (heb wel een ps2)
Ik ben van Oppuurs (maakt da uit eigenlijk, post e?)

deathsythe

Legacy Member
***killerbie*** zei:
Ik heb geen psp meer dus ruilen zal niet gaan vrees ik :) (heb wel een ps2)
Ik ben van Oppuurs (maakt da uit eigenlijk, post e?)


als ik het zou kunnen ophalen :)

mijn bod 15 incl voor own the city

Casual-T

Legacy Member
-house of wax
-ghostship
-the day after tomorrow
-hitch
-tony hawk's underground remix 2
-nee for speed carbon: own the city
35 euro

of ruilen tegen AL deze ps2 games

sword of the samurai (10euro)
project zero 3: the tormented (10euro)
spider-man 2 (10euro)
dynasty warriors 2 (10euro)
star wars: episode III: revenge of the sith (10euro)
gungriffon blaze (10euro)
need for speed underground 2(10euro)
final fantasy X-platinum (frans) (10euro)
+strategy guide van FFX en FFX-2(15euro)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
***killerbie*** zei:
Ik ben van Oppuurs (maakt da uit eigenlijk, post e?)

ff off topic maar da maakt uit.

kdacht da het hier verplicht was da je u locatie invult in u profiel of anders toch vermeld van waar ge bent in u startpost (heb da toch paar x gelezen hier)

***killerbie***

Legacy Member
Oppuurs is een deelgemeente van Sint-Amands wat dan weer gelegen is aan de Schelde (Antwerpen).

-Casual T, je ps2 games (spijtg genoeg) vind ik niet echt interresant. Ander ruilvoorstel voor de PS2?
-dudewith nuts: house of wax en ghostship bod van 10 EURO is goed (incl of excl?)
-deathsythe: 15 vind ik dus echt te weinig :D maak er 20 incl van het spel is touwens heel goed en nog niet eens spuerlang uit. kost nog 49 euro in winkels ;)

Casual-T

Legacy Member
-the day after........
-hitch
-tony hawk's underground remix 2

20incl
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan