Archief - [PSP] Psp met 4 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Loxadhir

Legacy Member
.1 Inleiding

ik doe deze weg om een ds te kunnen kopen

.2 Objecten

  1. Psp met 4 games

    • Omschrijving: Sony PSP giga pack met FW 1.5+ Wipeout Pure, Pursuit Force, GTA LCS (V2.0), Need For Speed Underground Rivals + Logitech Playgear Pocket
    • Info: www.yourpsp.com
    • Minimumprijs: 320
    • Richtprijs: 350
    • Meeneemprijs: 380
.3 Verzending

met post (prijs + +verzendkosten), of komen afhalen (Berchem Antwerpen)

.4 Contactgegevens

Verdickt Joeri
[email protected]
0472/83 80 53

.5 Slot

Laat het bieden maar beginnen.

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

Cerv.Be

Legacy Member
kgeef u een tip, check eerst de prijzen voor ge verkoopt ..

Loxadhir

Legacy Member
IceMaN.* zei:
kgeef u een tip, check eerst de prijzen voor ge verkoopt ..

Hoe bedoelt ge ?

als ge de nieuwprijzen bedoeld dan is het psp 249 + wp 29 + PF 25 + GTA (2.0) 35 + n4s 25 + L Playgear Pocket 20 = 383 en ik wil hem al wegdoen voor 320

_ns_

Legacy Member
Loxadhir zei:
Hoe bedoelt ge ?

Ik zal uw ff niewprijzen geven..
PSP= 200 euro
wipeout=20
NFS rivals= 20
Pursuit= 20
GTA: lcs= 30
playgear= 15
totaal= 305 euro

En ge gaat dat hier kwijtgeraken voor +- 200€ :s

GCplayer

Legacy Member
en als alles 383 euro kost (wat niet zo is) dan gaat niemand 320 euro geven voor 2dehands spul

Loxadhir

Legacy Member
het is ne psp met firmware 1.50 dus da ga je nie zo gemakkelijk vinden en GTA LCS is voor firmware 2.0 dus voor de patch die vindt ge ook nie zo maar

Cerv.Be

Legacy Member
Ge hebt PSP's 1.5 aan de lopende band ... Downgraden is imo heel eenvoudig tegenwoordig

deathsythe

Legacy Member
tjah suite yourself, aan zo een prijs geraakt ge da nie kwijt :-)
200 euro is daarentegen ne goeie prijs

nico_45_45

Legacy Member
ik heb ev. interesse in psp apart + mss een spel (lc stories) en playgear pocket

maar voor een lagere prijs

DoubleYouIm

Legacy Member
yo mister BERCHEM

ik ben van je buurt en vind dit forum niet zo duidelijk maar iig laat me eens snel weten wat je laagste prijs is en PSP apart te koop?
ZWART OF WITTE PSP?

Loxadhir

Legacy Member
nico_45_45 zei:
ik heb ev. interesse in psp apart + mss een spel (lc stories) en playgear pocket
maar voor een lagere prijs

psp 150 + lcs 15 + PGP 10 = 175



DoubleYouIm zei:
yo mister BERCHEM

ik ben van je buurt en vind dit forum niet zo duidelijk maar iig laat me eens snel weten wat je laagste prijs is en PSP apart te koop?
ZWART OF WITTE PSP?

Het is ne zwarte PSP

en zoals hier boven 150 voor psp

ivivke

Legacy Member
Ze duiden daarop de prijs incl verzendingskosten...
en mag ik opmaken uit je laatste berichten dat je de psp eventueel apart verkoopt .. een vriendin van me zocht er net een .... en voor 150€ afhaal prijs ????
zijn er dode en of luie pixels .. krassen op het scherm ...en hoelang gaat je batterij nog mee ....

mvg Ivivke

Loxadhir

Legacy Member
ivivke zei:
Ze duiden daarop de prijs incl verzendingskosten...
en mag ik opmaken uit je laatste berichten dat je de psp eventueel apart verkoopt .. een vriendin van me zocht er net een .... en voor 150€ afhaal prijs ????
zijn er dode en of luie pixels .. krassen op het scherm ...en hoelang gaat je batterij nog mee ....

mvg Ivivke

er is 1 dode pixel (maar zie je alleen op zwart) geen krassen en mijn batterij gaat nog als alles aan staat en ben GTA aan het spelen 3 uur (wat normaal is) mee

ALLE PRIJZEN ZIJN EXCL VERZENDKOSTEN
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan