Archief - [PSP] PSP Mega Pack + Games.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pharia

Legacy Member
Ik verkoop:


  • PSP Giga Pack
Startbod: 150 euro.
Meeneemprijs: 200 euro.
* PSP is in perfecte staat, en werkt net zoals het uit de doos komt. Inclusief 1GB memory unit, USB-kabel, standaard headset en AC-adapter. Garantie is vervallen.


  • Games
Richtprijs: Zie onderstaande.
* Lumines. (20)
* Grand Theft Auto: Liberty City Stories. (25)
* Prince of Persia Revelations. (15)
* Ridge Racer. (15)
* Wipeout Pure. (15)
* Daxter. (20)

Meeneemprijs voor alles: 300 euro.

Disclaimer:

Men mag de PSP apart kopen, of indien gewenst met bovenstaande games. De koper moet deze komen halen, of de verzendkosten mee overschrijven met de aankoopprijs wanneer men wenst dat ik de handheld verzend met de post. Leveren kan binnen de regio Vlaams-Brabant.

Ik behoud het recht om elk bod te weigeren indien ik niet akkoord ga met de waarde.

Edit: Startbod gewijzigd en meeneemprijs erbij gezet.

BuYcKi

Legacy Member
Ik laat je zeker iets weten !
Grootte intresse :)

Verkoop je ook zonder games ?
Of is het niet persé met games ?

Pharia

Legacy Member
Verkoop kan uiteraard ook apart, dus enkel het Giga Pack zonder games.

DagothUhr

Legacy Member
Welk mobo en firmware?

close-up foto`s van de PSP eventueel

Pharia

Legacy Member
Firmware: 2.60.
Mobo: Geen idee. :p

Ik ben van Steenokkerzeel, tegen Zaventem en Melsbroek. Foto's kunnen eventueel, maar niet op het moment, heb geen camera bij mij nu.

DagothUhr

Legacy Member
Ola :D

200 euro incl levering voor heel het pakket,
En gelieve een foto vd psp in closeup indien beschikbaar.

krassen, gebruikerssporen enzo ?

EDIT :

Reden van verkoop?

Pharia

Legacy Member
DagothUhr zei:
Ola :D

200 euro incl levering voor heel het pakket,
En gelieve een foto vd psp in closeup indien beschikbaar.

krassen, gebruikerssporen enzo ?

EDIT :

Reden van verkoop?

Heel het pakket met games? - Vrij weinig, zeker als ik de PSP apart (dit is het Giga Pack met 1GB memory unit) voor 150 wil verkopen, en laten we zeggen, 25 per game, komt dan vrijwel uit op 300 euro.

Foto: http://img295.imageshack.us/img295/7897/pspsmallod7.png
* Geen krassen die men echt met het blote oog kan zien, perfecte staat dus.

Reden van verkoop: Wil een nieuwe TV kopen voor mijn nieuwe Xbox 360, en sinds ik amper of toch niet veel met de PSP speel, lag dit voor de hand. ;)

DagothUhr

Legacy Member
Pharia zei:
Heel het pakket met games? - Vrij weinig.

Foto: http://img295.imageshack.us/img295/7897/pspsmallod7.png
* Geen krassen die men echt met het blote oog kan zien, perfecte staat dus.

Reden van verkoop: Wil een nieuwe TV kopen voor mijn nieuwe Xbox 360, en sinds ik amper of toch niet veel met de PSP speel, lag dit voor de hand. ;)

ow my mistake,

voor de het psp giga pakket

is dat door de reflectie rechtsboven ? :)
precies een grote barst erin heh :D

200 euro dus voor het psp giga pakket

Pharia

Legacy Member
DagothUhr zei:
ow my mistake,

voor de het psp giga pakket

Die reflectie is van de lamp die te hard schijnt, zal direct nog ene trekken. :p 200 euro voor het giga pack klinkt goed, ga nog wachten voor andere bieders.

DagothUhr

Legacy Member
Pharia zei:
Die reflectie is van de lamp die te hard schijnt, zal direct nog ene trekken. :p 200 euro voor het giga pack klinkt goed, ga nog wachten voor andere bieders.

ow ik trek mn bod terug in waarvoor mijn excuses, heb een beter aanbod gevonden, succes met de verkoop...

Pharia

Legacy Member
Voor beide 25 of elk apart? 12,5 lijkt me weinig voor die twee games. Ma enfin, noted.

PCder

Legacy Member
Indien er snel afgehandeld kan worden: €150 voor het Mega-Pack

Pharia

Legacy Member
Onlangs een bod gekregen van buycki van 150 euro door PM.

Enkele aanpassingen op de eerste post, richtprijzen van de games en meeneemprijs van het Giga Pack, wat zeker wel veel is, maar sinds dat er al een bod is van 150 euro, zullen de mensen die de handheld ook willen kopen, hoger moeten bieden.

Pharia

Legacy Member
175 euro is vanaf nu meeneemprijs voor PSP Giga Pack. Men mag het hele pakket meenemen voor 250 euro.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan