Archief - [PSP] psp + 2 games + 1 movie + docking station

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PreDaToR

Legacy Member
ik verkoop men zwarte psp met 2 games 1 spel en docking station ideaal dus vr films
t'is 3.02A ofzoget firmware dus alle homebrew is mogelijk
zit memory stick van 4 gb in en wa spellekes op
spellekes die op umd zijn :
sims 2
dynasty warriors vol 2
film:
spiderman 2

niks gaat appart weg dus AUB ook geen biedingen voor IETS appart ...
groetjes
omgeving Diepenbeek/hasselt

Jenz

Legacy Member
hoi,

ik ben van Genk/Hoeselt en passeer regelmatig in Djoppenbeek.
Ik heb een hoop series maar krijg ze niet gekeken owv onze kleine.
Vind jij de psp een aanrader om in bed een afleveringske te kijken?
Modden kan ik zelf en ik heb onbeperkte broadband dus games zijn niet nodig.

Laat maar horen wat zo'n dingetje moet kosten.

Groetjes,

[email protected]

_ns_

Legacy Member
:offtopic: Ik vind de psp zeker geschikt om in bed enkele films/series te bekijken :)

Jenz

Legacy Member
Merciekes,

Zijn subs ook een beetje te lezen?
Ik heb een beetje schrik om toch een redelijk bedrag uit te geven aan iets dat mss toch niet zo ideaal is om in bed te gebruiken.

Bedankt alvast hé.

Jens

_ns_

Legacy Member
ik vind dat dat heel goed meevalt, je moet niet 10 cm tegen het beeld staan om de subs te kunnen lezen ofzo :p.

PreDaToR

Legacy Member
hoi, om eerlijk te zijn heb ik nog niet geprobeerd om een film in bed te bekijken, kan enkel zeggen dat de psp een zalig mooi beeld weergeeft enja voor de rest kank niet echt veel kwijt hierover aangezienk nog geen film erop heb gezien ( enkel games ) ma kheb toch al veel reviews gelezen en nog nix slechte commentaar erover gezien :p
maja ge ziet ma ;-)
vr 225 mag deze psp wel weg
grtz

nOOb 001

Legacy Member
ook even bevestigen, gebruik mijn psp ok regelmatig om in bed een serieke of film te zien.

en da gaat zeer goed, alleen over subs kan ik niks zeggen, want zette die er nie bij, want gebruik die toch nie

KO

Legacy Member
Hoe oud is hij ?
Heeft hij zichtbare schade (krassen/dode of luie pixels) ?

PreDaToR

Legacy Member
heeft niks schade batterij enz. nog perfecte staat
, hij is bijna anderhalfjaar oud grtz

KO

Legacy Member
Die firmware van jouw is een Custom versie, he ?
En ook geen dode of luie pixels ? (dit mag absoluut niet :p)

tomvanhouche

Legacy Member
heb ook wel interesse ben zelf van Hasselt, wat is laatste prijs?
hoe oud? factuur? alles in doos?

greetz

PreDaToR

Legacy Member
ja is een custom firmware kun je alles opzetten wat je maar wilt
en custom firmwares mag zeker??? dat ding zegt toch niet dat je er spellekes op moet vlammen of whatever... tis gewoon iets extras
laagste prijs : 175€

tomvanhouche

Legacy Member
175€ onder voorbehoud, zal ten laatste morgenvroeg zeker weten of het doorgaat of niet

tomvanhouche

Legacy Member
als deze in perfecte staat is met lader en usbkabel in doos en de rest: 4GB, 2 games en film dan bevestig ik mijn bod van 175€ zo snel mogelijk afgehandeld in Hasselt

PreDaToR

Legacy Member
ok van waar in hasselt ben je toevallig? pm me, ik kan morgen wel weer pas kijken dus je zult vandaag geen reactie meer krijgen,
Greetz en we handelen het verder af op pm of je add me op msn daar zit ik meer op : [email protected]

Groetjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan