Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KristofBrodeoux zei:Ik hoop voor jou niet gekocht op iets als 2dehands.be ? Want daar is ook een plaag geweest van Ipods die per 10, 15,... moesten worden aangekocht. De helft wordt vooraf betaald, na de deal de rest...Na betaling verdwijnt alles van 't net en ben je geript. Allez ja, ik ben maar luidop aan 't denken he.
Ik koop de consoles niet zelf op voorhand. Ik bestel pas vanaf ik 10 bestellingen binnen heb. U kunt hem komen ophalen, ik kan zelf niet tot in brussel komen.
Dit is inderdaad legaal, omdat u ze niet importeert.
Normaal gezien KAN er niets aan de ps3 schelen, indien wel, krijg ik onmiddelijk een nieuwe van mijn leverancier.
--------------------------------------------------------------------------------
From:
To: [email protected]
Subject: RE: Playstation 3
Date: Thu, 07 Dec 2006 20:18:03 +0100
Cash of overschrijving lijken mij het best. Cash geniet wel m'n voorkeur, zodat ik de Playstation 3 kan komen ophalen in Brugge en u meteen kan betalen. Of afspreken in het Vlaams-Brabantse?
Nog enkele bijkomende vragen:
1. Is dit allemaal legaal?
2. Indien er iets niet werkt aan m'n Playstation 3, kan ik dan nog bij u terecht?
3. Mag ik ook je gegevens of toch tenminste je naam en leeftijd?
Mvg
--------------------------------------------------------------------------------
From: "babylono vercotroco" <[email protected]>
To:
Subject: RE: Playstation 3
Date: Thu, 07 Dec 2006 19:13:44 +0000
Voorlopig zitten er nog geen games bij, maar die kunnen later nog volgen eventueel zonder extra betaling.
Wel hoe wenst u te betalen? Dan kan ik kijken hoe we het doen.
--------------------------------------------------------------------------------
From:
To: [email protected]
Subject: RE: Playstation 3
Date: Thu, 07 Dec 2006 20:06:18 +0100
Hallo,
Ik heb wel interesse. Zitten er ook games bij? Indien ik er één bestel, hoe gaat alles dan in z'n werk?
Mvg
--------------------------------------------------------------------------------
From: "babylono vercotroco" <[email protected]>
To:
Subject: RE: Playstation 3
Date: Thu, 07 Dec 2006 19:03:08 +0000
goeiedag.
De prijs bedraagt €380/ps3 indien u er maar één koopt.
Indien u er meerdere koopt is de prijs €350/ps3.
Bestellingen van meer dan 10 exemplaren worden aan speciale prijzen aangeboden.
Er is één jaar fabrieksgarantie op, ikzelf ben niet verantwoordelijk voor de garantie. Binnenbrengen bij Sony is dus de boodschap.
Ik haal ze van grote ketens die deze halen uit fabrikatielanden als china en japan.
Ik ben van Brugge.
De prijs daalt dan inderdaad.
--------------------------------------------------------------------------------
From:
To: [email protected]
Subject: Playstation 3
Date: Wed, 06 Dec 2006 17:22:36 +0100
Heej,
Zou je me wat meer informatie kunnen geven over de Playstation 3's?
- Prijs
- (Fabrieks)garantie?
- Garantie bij jou?
- Waar heb je ze vandaan gehaald?
- Van waar ben je?
- Indien er meerdere gekocht worden in één keer, daalt de totale prijs dan?
- ...
Met vriendelijke groeten
robbeke zei:janeen, ik verstuur niks, das afhalen en betalen .
ma heb ze nog niet , dus....
daarmee zeg ik , ik neem het risico en jullie betalen iets meer in de plaats
