Archief - [PSP] playstation 3 te koop met 2 games en 2 controllers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

robbeke

Legacy Member
hierbij aangeboden ,

playstation 3 met 2 games ( welke nog onbekend)
is de japanse versie , maar compatible met europese games.

startprijs 400€
meeneem 550 €

stel maar vragen , ik probeer wel te antwoorden

knight-k

Legacy Member
Ow, hier ga ik is serieus over nadenken.

Voor hoeveel heb je het geimport?

_ns_

Legacy Member
jah ge moet wel zeker zijn he, als het de 20gig is(waarschijnlijk :ironic:) maakt gij een hele hoop winst.

Volt

Legacy Member
Wat is dat nu voor een verkoop? Iets verkopen waarvan je zelf niet weet welke versie het is en welke games erbij zitten?
Je ziet hier soms toch echt wel de vreemdste dingen gebeuren op dit forum... :s

-Stijn

robbeke

Legacy Member
neen , ik heb zelf net het aanbod gekregen van die ps3's
die worden per 10 aangekocht, maar ik werk samen met nog iemand , omdat het anders toch een hele hoop is om te verkopen .

ik weet enkel de prijs (en ja ik maak er iets winst op) dit gezegd zijnde , neem ik trouwens wel het risico .

nu , ik weet dat ridge racer 1 van de spellen is, het andere normaal cod3
verder wist ik zelf niet eens dat er 2 versies waren , maar aangezien ze mij de "zwaarste" ps3 aangeboden hebben , veronderstel ik uit jullie vraag , dat het dus om de 60 gig versie gaat.

nu , ik ga nog niets afhandelen zonder dat ik ales met zekerheid kan zeggen.
morgen weet ik normaal meer.

aka

Legacy Member
geen probleem, laat maar iets weten wnr je het pakje effectief hebt

astragtuner

Legacy Member
Straks proberen ze hier nog een preorder van de PS4 te verkopen:ironic:

hey69

Legacy Member
COD3 is nie uit in japan voorzover ik weet , dus je word in de zak gezet
RR1 bestaat enkel op de playstation 1 . en met die prijzen zijn de consoles oftwel gepikt oftewel lege dozen. gewoon ter info ;)

KristofBrodeoux

Legacy Member
Ik hoop voor jou niet gekocht op iets als 2dehands.be ? Want daar is ook een plaag geweest van Ipods die per 10, 15,... moesten worden aangekocht. De helft wordt vooraf betaald, na de deal de rest...Na betaling verdwijnt alles van 't net en ben je geript. Allez ja, ik ben maar luidop aan 't denken he.

robbeke

Legacy Member
aan hey69 , de reden dat ik dat koop is omdat ik er bij men maat op gespeeld heb , die der ook zo gekocht had. en daar was een ridge racer bij en cod3
en het is niet via 2de hands ofzo

Evil Force

Legacy Member
KristofBrodeoux zei:
Ik hoop voor jou niet gekocht op iets als 2dehands.be ? Want daar is ook een plaag geweest van Ipods die per 10, 15,... moesten worden aangekocht. De helft wordt vooraf betaald, na de deal de rest...Na betaling verdwijnt alles van 't net en ben je geript. Allez ja, ik ben maar luidop aan 't denken he.

Indd, die louche zaaksjes moet je natuurlijk niet geloven.
Wat ik niet snap is dat ze die illegale shit niet gewoon van 2dehands halen. maar ah
(sorry voor eventuele offtopic)
greetz

FreeKy M@rio

Legacy Member
Ik ben benieuwd. Hier stond een paar dagen geleden ook zo'n aanbieding. Ben er eens op ingegaan en na verscheidene mailtjes, had ik zn gegevens gevraagd, maar die wil hij niet geven. Geen gegevens = geen deal. Echt betrouwbaar is het allemaal spijtig genoeg niet. Mss bij de threadstarter hier wel?

Ik koop de consoles niet zelf op voorhand. Ik bestel pas vanaf ik 10 bestellingen binnen heb. U kunt hem komen ophalen, ik kan zelf niet tot in brussel komen.
Dit is inderdaad legaal, omdat u ze niet importeert.
Normaal gezien KAN er niets aan de ps3 schelen, indien wel, krijg ik onmiddelijk een nieuwe van mijn leverancier.




--------------------------------------------------------------------------------
From:
To: [email protected]
Subject: RE: Playstation 3
Date: Thu, 07 Dec 2006 20:18:03 +0100


Cash of overschrijving lijken mij het best. Cash geniet wel m'n voorkeur, zodat ik de Playstation 3 kan komen ophalen in Brugge en u meteen kan betalen. Of afspreken in het Vlaams-Brabantse?

Nog enkele bijkomende vragen:

1. Is dit allemaal legaal?
2. Indien er iets niet werkt aan m'n Playstation 3, kan ik dan nog bij u terecht?
3. Mag ik ook je gegevens of toch tenminste je naam en leeftijd?

Mvg




--------------------------------------------------------------------------------
From: "babylono vercotroco" <[email protected]>
To:
Subject: RE: Playstation 3
Date: Thu, 07 Dec 2006 19:13:44 +0000


Voorlopig zitten er nog geen games bij, maar die kunnen later nog volgen eventueel zonder extra betaling.
Wel hoe wenst u te betalen? Dan kan ik kijken hoe we het doen.




--------------------------------------------------------------------------------
From:
To: [email protected]
Subject: RE: Playstation 3
Date: Thu, 07 Dec 2006 20:06:18 +0100


Hallo,

Ik heb wel interesse. Zitten er ook games bij? Indien ik er één bestel, hoe gaat alles dan in z'n werk?

Mvg




--------------------------------------------------------------------------------
From: "babylono vercotroco" <[email protected]>
To:
Subject: RE: Playstation 3
Date: Thu, 07 Dec 2006 19:03:08 +0000


goeiedag.
De prijs bedraagt €380/ps3 indien u er maar één koopt.
Indien u er meerdere koopt is de prijs €350/ps3.
Bestellingen van meer dan 10 exemplaren worden aan speciale prijzen aangeboden.
Er is één jaar fabrieksgarantie op, ikzelf ben niet verantwoordelijk voor de garantie. Binnenbrengen bij Sony is dus de boodschap.
Ik haal ze van grote ketens die deze halen uit fabrikatielanden als china en japan.
Ik ben van Brugge.
De prijs daalt dan inderdaad.




--------------------------------------------------------------------------------
From:
To: [email protected]
Subject: Playstation 3
Date: Wed, 06 Dec 2006 17:22:36 +0100


Heej,

Zou je me wat meer informatie kunnen geven over de Playstation 3's?

- Prijs
- (Fabrieks)garantie?
- Garantie bij jou?
- Waar heb je ze vandaan gehaald?
- Van waar ben je?
- Indien er meerdere gekocht worden in één keer, daalt de totale prijs dan?
- ...

Met vriendelijke groeten

robbeke

Legacy Member
janeen, ik verstuur niks, das afhalen en betalen .
ma heb ze nog niet , dus....
daarmee zeg ik , ik neem het risico en jullie betalen iets meer in de plaats

_ns_

Legacy Member
robbeke zei:
janeen, ik verstuur niks, das afhalen en betalen .
ma heb ze nog niet , dus....
daarmee zeg ik , ik neem het risico en jullie betalen iets meer in de plaats

nieuwprijs 60 gig Europa = € 600 dus maakt ge eigenlijk verlies?

hey69

Legacy Member
nieuwprijs in japan 400euro. gemiddelde transport prijs met EMS post is 95euro .
plus 100euro importtax= 600 euro kostprijs per 60gb ps3.

giele

Legacy Member
Als het de 60GB versie is, met 2 games en 2 controllers : 575 Euro geboden

Mr Red

Legacy Member
Wacht gewoon tot deze hier in de game mainia ofzo te verkrijgen is en geef er dan 600euro aan.

Waarom al da risco nemen ??

ma bon das ieder zijn keuze, ik wacht liever nog wa tot ze in prijs zakken ze, 600euro voor iets wat enkele maanden later aan de helft van de prijs te koop is ... tot dan speel ik rustig verder op men ps2 ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan