voor minder dan 20 inc gaat ie niet weg en de reden daarvoor is simpel.
jij zegt dan wel dat het game aan 19.99 in de MM staat, mar of dat al dan niet waar is? (je kunt makkelijk genoeg in een verkooptopic gaan zeggen dat iets ergens goedkoper te verkrijgen is)
voor mij is het iets van...eerst zien en dan geloven.
in alle winkels zoals Bart Smit, Droomland, Free record etc staat Vice City nog aan 39.99 , en de maatstaf die ik hanteer ervoor is de Collishop die een stuk goedkoper is dan de winkels..daar staat ie aan 36 euro.
game gaat dus niet weg onder de 20, maar een goeie ruil heeft voorkeur