Archief - [PSP] Games voor PSP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sirich

Legacy Member
Hallo, ik heb hier een paar games te koop of eventueel ook te ruil staan. Het gaat om de volgende:

-MediEvil : Resurrection
-Worms : Open Warfare
-Tales of Eternia
-Ridge Racer
-Tekken : Dark Resurrection
-Burnout Legends

Al deze games zijn in goede staat met boekje en doosje. Ik woon in Eeklo, op 20 km van Gent. Games kunnen worden afgehaald vermits een degelijke prijs.

Laat het bieden beginnen !

Rocknsad

Legacy Member
Ruilen tegen welke games ? ik heb wel interesse in medievel en mischien tekken

ENERGIE03

Legacy Member
interesse in Worms
ruilen tegen één van volgende games ?
- Tony hawk underground 2 remix
- the sims 2
- Dynasty warriors ( deze misschien niet )

sirich

Legacy Member
@Rocknsad : Wel ja, het kan zijn dat ik interesse heb in een game. Maar kan die nu niet zomaar opnoemen. Dus zeg maar tegen welke game en misschien intresseert me die game wel.

@Energie : THUG 2, heb ik al lang geleden uitgespeeld en de rest zijn niet mijn type game. Het spijt me. Je kan de games ook kopen. Noem maar je prijs en ik overweeg hem.

SilentKiller_BE

Legacy Member
heb wel interesse in

-Tekken : Dark Resurrection

Ruilen voor Mercury of Fifa06 ?

sirich

Legacy Member
@Silentkiller : geen interesse, sorry.

@Blackburn : misschien geïntresseerd in PoP. Maar voor de rest niets. Maar PoP is al stuk ouder dan Tekken dus..

ENERGIE03

Legacy Member
sirich zei:
@Rocknsad : Wel ja, het kan zijn dat ik interesse heb in een game. Maar kan die nu niet zomaar opnoemen. Dus zeg maar tegen welke game en misschien intresseert me die game wel.

@Energie : THUG 2, heb ik al lang geleden uitgespeeld en de rest zijn niet mijn type game. Het spijt me. Je kan de games ook kopen. Noem maar je prijs en ik overweeg hem.

sorry wou ze alleen ruilen :)

Casual-T

Legacy Member
intresse in ps2 games? anders tekken en worms voor al deze games

sword of the samurai
project zero 3: the tormented
spider-man 2
dynasty warriors 2
star wars: episode III: revenge of the sith
gungriffon blaze

B7ackburn

Legacy Member
sirich zei:
@Silentkiller : geen interesse, sorry.

@Blackburn : misschien geïntresseerd in PoP. Maar voor de rest niets. Maar PoP is al stuk ouder dan Tekken dus..


kies nog een game uit?

Casual-T

Legacy Member
@blackburn:
mag ik wipeout pure, stealth en midnightclub 3 hebben voor een paar van mijn games

ps2:

sword of the samurai
project zero 3: the tormented
spider-man 2
dynasty warriors 2
star wars: episode III: revenge of the sith
gungriffon blaze
need for speed underground 2
final fantasy X(platinum & frans)
strategy guide van:-final fantasy X
-final fantasy X-2
eye toy play+camera

pc:

desperados:wanted dead or alive
command & conquer: renegade
empire earth
american conquest: fight back
hotel giant

gba:

star wars trilogy:aprentice of the force
power rangers:S.P.D.
pokemon:red
othello
tiny toon: montana's movie madnes

dvd:

the lawnmower man
the lawnmower man2: beyond cyberspace
american history X
dragonball Z:eerste 8 afleveringen
dragonball Z: the burning battles

sirich

Legacy Member
@rocknsad : geen interesse in andere consolegames, dvd's en de psp games die jij hebt interesseren mij niet. Mijn excuses.

@Casual-T : hetzelfde geld ook voor jou. Dus geen interesse voor andere consolegames naast de PSP. Ruilen met andere PSP games kan, indien ik in dat game geintresseerd ben natuurlijk. En jouw games interesseren mij niet, sorry!

@Darius : ik ben zelf niet zo een voorstaander van verzende, maar het is een optie. Vermits duidelijke afspraken wil ik het wel doen ja. Over welke game gaat het en welke prijs ?

sirich

Legacy Member
Ow sorry Annie had jou niet zien staan. Maar helaas ook geen interesse in NBA street..

sirich

Legacy Member
Zal hier even lijst geven van games die me persoonlijl interesseren :
-Prince of Persia
-Een goede fight sim à la Mortal Kombat, Dragon Ball Z bvb.
-Een goede shooter zoals : Socom (de tweede liefst), Syphon Filter
-Daxter

Deze als voorbeeld er zijn er nog wel meer die mij interesseren, maar daar kan ik nu niet allemaal opkomen.

B7ackburn

Legacy Member
Hey ik heb hier nog POP
Ook nog een fightergame: Darkstalkers chronicle the chaos tower
, interesse?

wil wel ruilen met eventueel opleg, of beide vs tekken?

sirich

Legacy Member
Blackburn, in Darkstalkers ben ik niet geïntresseerd maar wel in PoP + opleg aan hoeveel had je gedacht voor die opleg ?

Kom je het afhalen dan of.. heb je een ander voorstel?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan