enjuu
Legacy Member
Ik verkoop de DEFECTE PSP van mijn broer.
De drive is kapot en kan geen UMD's meer lezen.
We hebben hiervoor al naar sony gebeld en het mankement is te herstellen voor 90 euro.
Mijn broer heeft hier zoveel geld niet voor over en verkoop zn ding dan maar liever.
De games:
- Tony Hawk's Underground 2 remix
- GTA: LCS
- NFS: Carbon 'Own the city'
-Fifa 07
Dan verkoop k dus ook nog een memory stick pro duo van 512 MB
Zeg maar wat jullie hier nog voor willen geven, alles mag apart verkocht worden.
Greetzzz
De drive is kapot en kan geen UMD's meer lezen.
We hebben hiervoor al naar sony gebeld en het mankement is te herstellen voor 90 euro.
Mijn broer heeft hier zoveel geld niet voor over en verkoop zn ding dan maar liever.
De games:
- Tony Hawk's Underground 2 remix
- GTA: LCS
- NFS: Carbon 'Own the city'
-Fifa 07
Dan verkoop k dus ook nog een memory stick pro duo van 512 MB
Zeg maar wat jullie hier nog voor willen geven, alles mag apart verkocht worden.
Greetzzz
