Archief - [PSP] 6 GAMES & 4 FILMS TK te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Casual-T

Legacy Member
Games:
-world tour soccer 2
-tony hawk's underground 2 remix
-tekken dark resurrection
-tales of eternia
-tom clancy's: splinter cell essentials
-need for speed underground rivals

Films:
-spider-man 2
-the day after tomorrow
-the skeleton key
-hitch

ALLEEN TE RUIL TEGEN:
-een psp bescherm doosje/hoesje(+pic)
-pro duo van 2 of 4 gig

ik behoud me het recht om de deal te stoppen wanneer ik wil.

happy bidding...

Casual-T

Legacy Member
27incl and its yours en ik stuur het dan direct op als ik het geld zie

ki-hyeon

Legacy Member
volgens mij mag diene spiderman umd ni verkocht worde :naughty:
van waar bent ge trouwes? Plopsa indoor of den andere? :rofl:

Casual-T

Legacy Member
den andere...lol,
...eum nee, van sint katelijne waver

spider-man umd is idd niet tk, dus kzou zeggen als ge een game koopt krijgt ge em der gratis bij...hehe:sop:

sundaypunk

Legacy Member
Interesse in het origineel beschermhoesje van PSP dat je er normaal gezien standaard bij krijgt ?
Ik heb iets anders om hem te beschermen en wil anders wel ruilen tegen een film

Casual-T

Legacy Member
@black_dragon: de originele wil ik niet. ik zoek iets wat meer hard is en mijn psp echt kan beschermen als't in mijn tas of rugzak zit.

kun jij je andere ding posten? pics enzo

Jeroen_HD

Legacy Member
tales of eternia ruilen tegen Medal of honor heroes?
Ik kan mss wel afkome, ik woon in duffel-> zandstraat.

Casual-T

Legacy Member
nope, kmoet geen games hebben. ik verkoop de mijne zelf...mss een prijsje?

ENERGIE03

Legacy Member
Casual-T zei:
. ik verkoop de mijne zelf...mss een prijsje?
je PSP met oplader , memorystick en 2games ( eventueel filmpje erbij ? ) ruilen tegen een Ipod Nano 2gb + oplader , usbkabel en 6hoesjes ? mijne heeft nog garantie

Casual-T

Legacy Member
@ENERGIE03: lol:p , srry voor 't misverstand, maar ik verkoop mijn psp niet he. alleen de games. maar als ge uwen ipod nano nog altijd wilt ruilen met games/films mag dat...

Casual-T

Legacy Member
UPDATE:

Games:
-world tour soccer 2
-tony hawk's underground 2 remix
-tales of eternia
-tom clancy's: splinter cell essentials
-need for speed underground rivals

Films:
-spider-man 2
-the day after tomorrow
-the skeleton key
-hitch

Casual-T

Legacy Member
trug naar boven...

bied maar iets e manne, prijs kan besproken worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan