maurice psp
Legacy Member
hallo ik bied mijn tony hawks project 8 aan . graag ruilen .
ik heb al motorstorm, F1, Oblivion.
dus die niet bieden . alles is compleet en goed in staat. geen factuur ( online gekocht) net 2 weken oud .
voorkeur: virtua tennis 3, Cod3, ..... alles games zijn welkom ik zeg wel wat ik ervan vind.
er loopt ook een advertentie op marktplaats ik hou jullie op de hoogte van elke verandering van boden.
veel succes .
[img=http://img177.imageshack.us/img177/7381/afbeelding018cz3.th.jpg]
ik heb al motorstorm, F1, Oblivion.
dus die niet bieden . alles is compleet en goed in staat. geen factuur ( online gekocht) net 2 weken oud .
voorkeur: virtua tennis 3, Cod3, ..... alles games zijn welkom ik zeg wel wat ik ervan vind.
er loopt ook een advertentie op marktplaats ik hou jullie op de hoogte van elke verandering van boden.
veel succes .
[img=http://img177.imageshack.us/img177/7381/afbeelding018cz3.th.jpg]
