Archief - [PS3] [TK] Console + 1 wireless controller + kabels + blu-ray dvd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wolfen

Legacy Member
Hi ,

bij deze verkoop ik mijn japanse ps3 , zoals jullie weten , werken daarop geen ps2 games ,

blu-ray werkt er wel op tot nu toe , ben al film gaan huren en lenen van andere mensen en die spelen perfect af,
ik verkoop mijn console + wireless controller + kabels + de blu ray van casino royal ! ,

mag weg voor 400a450€ ,

minimum prijs is 400€ ,

wordt alleen afgehaalt te gent en getest zodat je ziet dat alles werkt !

voor snelle reactie mag je mailen @ [email protected]


Mvg

dr.salt

Legacy Member
250euro wil ik er nog wel voor geven:

geen ps2 games
geen garantie
2de hands

Arkaine

Legacy Member
online ga je ook niet altijd met europa kunnen spelen, moet je mee opletten

wolfen

Legacy Member
1.7 , sorry , voor 300€ heb ik hem direct weg bij mensen , maar ik ben aan het sparen voor nieuwe pc , dus 350€.. pff .; sorry

I~MushrooM

Legacy Member
I know, maar geen ps1/ps2 games die werken, vele blueray films die ni zullen werken daar ze ni regiovrij zijn. Enkel op Japanse servers kunnen spelen. Ja, dat alles maakt het maar een half werkende console. Voorlopig interesseert er ook geen 1 spel mij dat ik ene wil kopen, anders hadk wel 350 geboden denk ik maar ja miss krijg je er elders meer voor. Succes

hey69

Legacy Member
I~MushrooM zei:
I know, maar geen ps1/ps2 games die werken, vele blueray films die ni zullen werken daar ze ni regiovrij zijn. Enkel op Japanse servers kunnen spelen. Ja, dat alles maakt het maar een half werkende console. Voorlopig interesseert er ook geen 1 spel mij dat ik ene wil kopen, anders hadk wel 350 geboden denk ik maar ja miss krijg je er elders meer voor. Succes

da hangt ook maar vanaf welk spel zene

wolfen

Legacy Member
vind ik ook , vind persoonlijk niet zoveel dat ik vraag , enige wat de ps3 niet kan is ps2 games spelen , blu ray films heb ik al gehuurt in de videotheek .. en werken perfect , ook al van media markt enzo.. mjah!!

ty voor me succes te wensen :)

Rocknsad

Legacy Member
Zit er haast achter ? Ik moet in september een PS3 hebben en het kan me eigenlijk niet echt schelen of het een japanse is ( als het voltnetwerk in orde is toch ) Kzou er nog 400 willen voor geven dan ;)

Rocknsad

Legacy Member
jep,ik werk van 31 aug tot 21 sept en kan hem dus enkel dan kopen als je hem wil rererveren.


hij speelt toch probleemloos ALLE PS3 games eh? en wat houden die japanse servers in? alleen aziaten bij online gamen neem ik aan,of heeft dit ook invloed op de store/home functies ? en wat als er een chat programma uitkomt

wolfen

Legacy Member
bij sommige games , bv rfom , kiest hij zelf de servers ,
alle ps3 games zijn regio vrij.. ,

ik zal zien.. als ik geen verdere boden krijg is hij voor jou ! ,
we zulle zien..

Mvg

Rocknsad

Legacy Member
Hmm ja , da's natuurlijk wel moeilijk :s Kheb nogal graag zekerheid mja , we zien wel.

hey69

Legacy Member
ja alle games zijn regiovrij. hij bedoelde multiplayer games, sommige games connecten op de servers van japan en dan kunde enkel tegen japanners spelen.. (nie alle games zijn zo )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan