Archief - [PS3] PS3 ruilen tegen pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

N`Kr1pt

Legacy Member
lol , ge gaat niet rap een pc vinden die evenwardig is aan de ps3 ze ;)
om niet te zeggen niet...

RaDa

Legacy Member
Q ^^ zei:
ik snap u niet, de éne moment verkoop je een PS3 jap , dan een PS3 EU , nu zoek je weer een PS3 om te kope ? wat ne comerce zijt ge bezig..

mijn PC :

P IV 2.66 GHZ
1024 gig RAM
320 HD
saphire x1950 pro agp
windows XP home
scherm krijg je erbij 17inch CRT

https://www.beyondgaming.be/forums

Als je da leest wordt het allemaal wat duidelijker.

AccuCore

Legacy Member
ec8or zei:
4400+ en 4800+ zijn 2 x 1MB cache dacht ik ;)

dom van mij ;) had er cpu-Z opstaan en was te tam om ff te chekken maar je hebt 1000% gelijk :) het is trouwens ook een toledo core moest da interesse opwekken :p
het is dus 1024kb cache oftewel 1Mb ;)

bucky

Legacy Member
Met iemand ander een deal gemaakt? Heb u al lang geleden terug gemaild, tot op heden nog niets terug van jou gehoord?!

piedjie

Legacy Member
neenee, ik ga akkoord met jouw voorstel. PM me nog eens om af te spreken hoe we dit afhandelen

tinbie

Legacy Member
anders ben ik ook nog bereid voor een ruil :)

cpu : a64 3800+
mobo : dfi lanparty nf4 sli-dr
mem : 1 gig ram
graka : 6800gt 512mb
hd : 320gb sata
schoon caseke met : 20cm fan/200mm fan :)
drives : dvd, cd, writer

AccuCore

Legacy Member
wiffy op mijn deal gaat hij ook niet in :) krijg zelfs geen reactie :)
spijtig had nochtans mooie hardware aangeboden :)

piedjie

Legacy Member
AccuCore zei:
wiffy op mijn deal gaat hij ook niet in :) krijg zelfs geen reactie :)
spijtig had nochtans mooie hardware aangeboden :)

sorry, ben niet vaak online en mijn inbox staat vol met voorstellen.

bucky

Legacy Member
Overmorgen is onze afspraak gemaakt! Wanneer ga je eens van jou laten horen? (op PM-berichten hoor ik ook al niets meer!)

piedjie

Legacy Member
ik wou dat op een 'volwassen' manier oplossen, maar aangezien jouw reakties ben ik al blij dat 'de deal' niet is doorgegaan. 2 weken geleden hadden we een deal, waarom zolang wachten en uitstellen? Daarmee heb ik hierover het laatste woord gezegd, dus stop met pm'en

bucky

Legacy Member
Jonge man

Op 18/04 stuurde ik jouw dit bericht: "Volgende week zondag (29/04/07) is de eerste dag dat ik kan en ik zie het zitten om tot bij jou thuis te komen rijden om de deal te bezegelen."
Jij antwoord met: "Normaal zou volgende zondag wel lukken, anders laat ik het wel weten."

Jij laat sinds jouw laatste bericht niets meer weten. OK, denk ik dan. Deal in orde voor 29/04. Stuur jouw PM met vraag waar ik moet zijn en jij antwoord dat deal niet door gaat. Kom mij aub niet vertellen dat ik elke dag een mail moet gaan sturen om te zeggen dat de deal nog steeds door moet gaan. Je had mijn frustratie (die ik nu heb omdat ik mijn "inkopen" voor de nieuwe console al had gedaan) kunnen vermijden door gewoon een berichtje te sturen dat voor jouw part de deal niet door gaat. Maar niet op het moment dat ik vraag waar ik moet zijn. En ga hier niet over blijven doordrammen, maar kom hier publiek niet zeggen dat ik niet volwassen handel. De fout ligt volledig bij jou! (en je geeft dat eerlijk toe, alleen dan wel privé) Sorry voor negatieve itrade feedback, maar ik kon niet anders. Hopelijk kan ik je ooit een dubbel en dik verdiende positieve geven?! Want uitgepraat (voor mijn part) is vergeten en vergeven

piedjie

Legacy Member
ik geef toe dat ik in fout ben, punt. geen excuses om mezelf goed te praten. Enkel dit: als je was ingegaan op mijn voorstel om ergens tussenin af te spreken had je al op 18/04 een ps3. Als je dart niet zag zitten, wat ik kan begrijpen, dan kon je toch wel ergens een uurtje of 2 tijd hebben gehad in de weken ertussen om naar hier te rijden, zelfs al was het 's avonds na 23u. Nu ja, ik ben fout en de negatieve feedback die je gaf is terecht. Succes me de verkoop of ruil van je pc en ik ben er zeker van dat alles in orde komt.

bucky

Legacy Member
Dank je! En hopelijk kunnen we later een positieve deal afsluiten?
Mag slotje op!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan