hummel
Legacy Member
ik heb mijne ps3 in de fun in Hasselt voorbesteld, maar vandaag krijg ik een brief binnen dat ik m ook ga hebben in de GameMania, ik heb al een voorschot van 100 euro gegeven in de FUN dus dat zou ik wel graag terug willen moest iemand m daar gaan halen 
dus bij deze bied ik mijn ps3 aan op de release
PS: ik sta eerste op de lijst in de Fun

dus bij deze bied ik mijn ps3 aan op de release
PS: ik sta eerste op de lijst in de Fun