Barbeet
Legacy Member
Yooo ,
Ik verkoop mijn PS3 is van 23/03/07 , geen kasticket maar wel garantie papieren erbij.
Reden van verkoop : misschien 4 keers er al op gegamed , ik heb nen xbox 360 en ik denk dak me daarmee ga blijven bezig houden.
Wat zit er in het pakket :
- Playstation 3 (doos en alle boekjes kabels zijn er nog bij)
- Motorstorm
- Resistance fall of man
- Tekken DR (op harddisk)
- Gran turismo HD (op harddisk)
- HDMI kabel
Blu-ray movies :
- Black Hawk Down
- Casino Royale
Prijs laat ik aan jullie over , als ik er te weinig voor krijg dan gaat hij niet weg en hou ik die bij.
Ik blijf de thread volgen , indien ik zie dat het nodig is om een min. prijs op te plakken dan ga ik dit ook doen.
PS3 kan getest worden bij mij thuis.
Ik kan leveren in Gent/Lochristi/Kotrijk/Wevelgem en Bissegem
Greetz
Ik verkoop mijn PS3 is van 23/03/07 , geen kasticket maar wel garantie papieren erbij.
Reden van verkoop : misschien 4 keers er al op gegamed , ik heb nen xbox 360 en ik denk dak me daarmee ga blijven bezig houden.
Wat zit er in het pakket :
- Playstation 3 (doos en alle boekjes kabels zijn er nog bij)
- Motorstorm
- Resistance fall of man
- Tekken DR (op harddisk)
- Gran turismo HD (op harddisk)
- HDMI kabel
Blu-ray movies :
- Black Hawk Down
- Casino Royale
Prijs laat ik aan jullie over , als ik er te weinig voor krijg dan gaat hij niet weg en hou ik die bij.
Ik blijf de thread volgen , indien ik zie dat het nodig is om een min. prijs op te plakken dan ga ik dit ook doen.
PS3 kan getest worden bij mij thuis.
Ik kan leveren in Gent/Lochristi/Kotrijk/Wevelgem en Bissegem

Greetz
als barbeet geen zin heeft ofcorz