Archief - [PS3] PS3 Console + Motorstorm + Resistance + blu-ray movies

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Yooo ,

Ik verkoop mijn PS3 is van 23/03/07 , geen kasticket maar wel garantie papieren erbij.
Reden van verkoop : misschien 4 keers er al op gegamed , ik heb nen xbox 360 en ik denk dak me daarmee ga blijven bezig houden.

Wat zit er in het pakket :

- Playstation 3 (doos en alle boekjes kabels zijn er nog bij)
- Motorstorm
- Resistance fall of man
- Tekken DR (op harddisk)
- Gran turismo HD (op harddisk)
- HDMI kabel
Blu-ray movies :
- Black Hawk Down
- Casino Royale

Prijs laat ik aan jullie over , als ik er te weinig voor krijg dan gaat hij niet weg en hou ik die bij.
Ik blijf de thread volgen , indien ik zie dat het nodig is om een min. prijs op te plakken dan ga ik dit ook doen.

PS3 kan getest worden bij mij thuis.
Ik kan leveren in Gent/Lochristi/Kotrijk/Wevelgem en Bissegem :-)

Greetz

lizzardking

Legacy Member
eventueel ruil tegen G-Force 8800GTX (2maanden oud) en werkt perfect.
Nog in garantie en aankoopbewijs aanwezig.
Doe hem weg omdat ik meer console gamer ben dan pc.

Barbeet

Legacy Member
- 500 euro is teweinig , maar bedankt voor je bod.
- Videokaart kan ik helaas niet gebruiken , ben een beetje zoals u nen console gamer.

Tae

Legacy Member
Wat vraag je voor Black Hawk Down ?

Waarschijnlijk verkoop je het hele pakket, zoniet laat maar iets weten

williams-GS

Legacy Member
wat wil je precies hebben voor het pakket?
Ik zoek nog een verjaardagscadeau voor men broer...

Hitm@n

Legacy Member
550 indien ik kan afhalen in gent en dit tussen zaterdag en maandag

Barbeet

Legacy Member
dj unc : de kabel is net iets kleiner dan mijne ......
Drag0n : Ja tis ik Morris :-)

Meeneemprijs :

PS3 kost 599
Motorstorm : 59
Resistance : 59
HDMI : kabel : 29
Black Hawk down : 25
Casino Royale : 25
Tekken DR : 9,99

Totaal : 805 euro

kzou zeggen meer dan 600 euro en minder dan 700 euro ben ik content
kzal zien wat het opbrengt , natuurlijk zou ik graag er meer voor hebben dus ik wacht nog effen af.

Greetz

Barbeet

Legacy Member
Min. Prijs is 650 euro .
Meeneemprijs is 675 euro , dus de eerste die 675 euro bied krijgt hem.
Indien niemand 675 euro bied overweeg ik andere bodjes ook.

Laat het tot zaterdagavond en misschien nog zondag openstaan.

Greetz

bucky

Legacy Member
Misschien een PC'tje nodig?

Windows Vista Home Premium OEM NL
MSI K9N NEO-F
AMD Athlon 64 X2 3800 AM2
Aopen Midi Case EZ Solution
Seag. 160GB SATA 7200 8MB
Aopen DVD/RW +RW/-RW Dual
Kingston DDR2 512MB 533Mhz (2 maal)
Peak Geforce FX7300LE 256MB DDR DVI

de hamster

Legacy Member
620 euro bod op het totaalpakket onder voorbehoud


maar dan zou ik wel echtig graag hebben dat je hem komt brengen

ik woon tegen harelbeke, wat niet ver van jou is en nouja...t'ligt tussen kortrijk en Gent ;-)

(hebben al es deals gedaan aan shoppingcenter, remember?)

Barbeet

Legacy Member
Yooo ,

Straathond , uw bod staat genoteerd en jij krijgt voorrang omdat het maar 5 min van mijn huis is :-)
Ik had er liefst 650 euro voor gehad dus ik laat dit nog even openstaan.
Indien ik echt niet meer er voor krijg zal ik eens bekijken of ik er zal geraken voor mijne aankoop nieuwe LCD.
Greetz

Hitm@n

Legacy Member
630 afgehaalt te gent indien het dit weekend nog kan..anders ga ik op zoek naar andere...wegens werk kan ik juist dit weekend

de hamster

Legacy Member
Barbeet.

weet jij toevallig waar ze HMDI naar DVI kabels verkopen?

aangezien het wat in de lijn van je werk ligt, zou je daar kunnen aan geraken en hoeveel zou dat extra kostten?

is nogal belangrijk omdat mn huidige tv enkel DVI ingang heeft....maar met zo een kabel zou ik dus voorlopig goed zitten.

De SkeEvN

Legacy Member
straathond zei:
Barbeet.

weet jij toevallig waar ze HMDI naar DVI kabels verkopen?

aangezien het wat in de lijn van je werk ligt, zou je daar kunnen aan geraken en hoeveel zou dat extra kostten?

is nogal belangrijk omdat mn huidige tv enkel DVI ingang heeft....maar met zo een kabel zou ik dus voorlopig goed zitten.
ik heb zoeentje ligge moet maar pm'e :p als barbeet geen zin heeft ofcorz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan