Archief - [PS3] PS3 aan winkelprijs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hey69

Legacy Member
hi,

ik had afgelopen augustus 2 preorders lopen omdatk zeker een console wou hebben toen er nog geen sprake was van 6 maanden uitstel voor de ps3 launch.
nu ik heb een 2de ps3 in preorder, als iemand denkt dat hij geen ps3 kan bemachtigen, dan wil ik die wel voor hem opzijhouden
Ik hoef hier niets op te verdienen, is gewoon een Favour voor de ps3 fan.
worst case cancel ik de aankoop in de winkel gewoon.

toedeloe

hey69

williams-GS

Legacy Member
heb je hem al verkocht?

Ik ben anders wel geïntreseerd, kom hem dan afhalen bij jou thuis ofzo

Mvg

hey69

Legacy Member
ja ge kunt da , ik ga er morgenavond om.. maar eeh, de bedoelin is wel datk er geen 2 thuis liggen heb hé :p .. kmoe zeker zijn dat iemand hem moet hebben

williams-GS

Legacy Member
ik koop hem!!! ere woord!!!
599 euro juist?? wat dacht je ervan dat ik hem morgen voormiddag kom halen?

hey69

Legacy Member
morgenvoormiddag ben ik er niet, maar je mag er savonds omkomen...

williams-GS

Legacy Member
1 klein probleempje nu....

Ik ben giseteren met een maat naar de GM nachtopening geweest, en heb daar nog een exemplaar kunnen bemachtigen...

srry
Maar je gaat zeker nog iemand vinden...

Echt sorry...

hey69

Legacy Member
no problem, als er nog iemand ene wilt laat mar iets weten hé

Trench

Legacy Member
ow boy, ik vind dat hey69 dit wel héél goed oppakt.
Hij probeert anderen een plezier te doen, en dan dit :)
nu zit hij met iets van 600euro :)
William is zo gebrand op de ps3 dat hij niet 1dagje kan wachten ofzo?
in het vervolg eerst geld laten overschrijven hey69, dan heb je zo'n kinderachtigheden nooit aan de hand

williams-GS

Legacy Member
echt mijn oprechte excuses,
Ben in mijn plaatselijke GM binnengelopen om 2u en ik ken die gast goed en kheb hem daar dan gekocht....

Sorry guys, echt....

Trench

Legacy Member
normaal is dat toch niet..
erewoord :) komaan, zeg dat dan toch niet.
Maar ben blij dat hey69 die ps3 nog niet gaan halen was :d

Yan

Legacy Member
Je kan echt niemand vertrouwen op het internet. Tja, nu weten we wat zijn erewoord waard is.

cateau

Legacy Member
Yan zei:
Je kan echt niemand vertrouwen op het internet. Tja, nu weten we wat zijn erewoord waard is.

Vooral op dit forum wilt ge zeggen,kheb da hier al eens aangeklaagd als ge een bod doet of in dit geval op erewoord kopen dan MOET ge ook kopen anders houd ge uwen bek maar of denkt ge EERST eens goe na voor ge zo iets zegt, maar wa kreeg ik ,nen hoop stront over mijnen kop.Kvind wel dat de moderators van dit forum daar iets mogen aan doen.Nu ga ik zwijgen want anders ...:D

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan