Archief - [PS3] playstation 3 jap versie 60 gig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brucelee be

Legacy Member
Ik bied aan :

PLAYSTATION 3 60Gb Japanese version

1 x Black 60gb PS3 Console
1 x Wireless Controller
1 x Power Lead

1 x USB Cable
1 x LAN Cable
1 x AV Cable

LANGUAGE SETTING

Japanese, English, Dutch, German, French, Italian, Port Russian, Spanish, available for menu, please setup to your prefered language by yourself

Game region

PS3 game is region free. You can play any version (UK, US, JPN, EU) of game on this PS3 set

af te halen in Gent,

staat hier bij mij te Gent

is niet op gespeeld

bieden maar

richtprijs : 560 euro
meeneemprijs : 570 euro

nu geen off topics meer aub

desolation

Legacy Member
Kunt ge er ook mee naar de non-jp online service mee connecten ?

hey69

Legacy Member
JA dat kan je, ik heb ook een japanse. je kan er overal mee op de online servicen (playstation stores)

Thinsulate

Legacy Member
Dus is hij eigenlijk gelijk aan de EU versie van de PS3?

Maar deze bevat wel die extra hardware voor PS2-Games dan?

hey69

Legacy Member
JA regiovrij voor ps3 games
NIET regiovrij voor ps2 en ps1 games (mischien met swapdisc op te lossen in de toekomst, zit een hardwarematige emu op , speelt 99% japanse ps2/1 games)

Thinsulate

Legacy Member
Ben wel geintresseerd,maar aangezien je er nog niet hebt op gespeeld, ben je wel zeker dat er geen fouten ofzo in zitten?

brucelee be

Legacy Member
ik heb net de ps 3 aangesloten,
menu staat nu in nederlands,
werkt perfect,
kan getest worden

brucelee be

Legacy Member
speelbare demos van motorstorm en full auto 2 staan er ook op,
kan getest worden

niemand interesse ?

MCDS

Legacy Member
ik wil wel, maar liet me wijsmaken beter te wachten tot de 20gig versie in Eu gereleased zal worden. Een maat van me die in photo hall werkt vertelde me dat hij op een voorstelling te horen kreeg dat je gwone pc hd's in de ps3 kan steken naar eigen grote en gelijk welk merk. dus eerst ff afwachten ps3 is het nog veel te vroeg voor denk ik.

Zotten

Legacy Member
MCDS zei:
ik wil wel, maar liet me wijsmaken beter te wachten tot de 20gig versie in Eu gereleased zal worden. Een maat van me die in photo hall werkt vertelde me dat hij op een voorstelling te horen kreeg dat je gwone pc hd's in de ps3 kan steken naar eigen grote en gelijk welk merk. dus eerst ff afwachten ps3 is het nog veel te vroeg voor denk ik.

Uwe kameraad van Photo Hall heeft niet goed geluisterd ... .

1) het gaat om 2,5 inch HDD, laptop formaat dus (max 160Gb op dit moment)

2) de 20Gb versie komt er (voorlopig) niet in Europa

Maar bon, dit terzijde

devil

Legacy Member
mja hoe zit dat dan met gerantie als dat van japan komt?
hier kan je gewoon naar de winkel trug gaan .
maar i ga ni is rap na japan vliegen zenne

mythe

Legacy Member
devil zei:
mja hoe zit dat dan met gerantie als dat van japan komt?
hier kan je gewoon naar de winkel trug gaan .
maar i ga ni is rap na japan vliegen zenne
Garantie verloopt via Sony Europe. Denk dat je het gewoon kan opsturen naar Sony Belgium. Ben er niet zeker van. Maar zijn prijs ligt te hoog voor verkoop. Zeker als je weet dat je hier gewoon nog een maand moet wachten en het in Japan van prijs veel lager ligt. Dacht 400 euro, maximum 500 euro.

Zotten

Legacy Member
mythe zei:
Garantie verloopt via Sony Europe. Denk dat je het gewoon kan opsturen naar Sony Belgium.

Niet dus. Importtoestellen genieten niet van de Europese garantieregeling.

Opsturen kan, maar dit is ALTIJD een reparatie buiten garantie.

brucelee be

Legacy Member
wie zegt dat ik er weinig voor betaald heb,kijk op ander sites,
prijzen zijn hoger,560 euro voor een console die in belgie nog niet uit is,
met 2 speelbare demo's is niet veel.
is op eigen risico bestellen anders en hopen dat je er 1 krijgt uit japan.
en games kan je al kopen (usa en jap)
dus je kan vandaag beginnen gamen

op elke console is garantie,op deze dus ook

mythe

Legacy Member
brucelee be zei:
wie zegt dat ik er weinig voor betaald heb,kijk op ander sites,
prijzen zijn hoger,560 euro voor een console die in belgie nog niet uit is,
met 2 speelbare demo's is niet veel.
is op eigen risico bestellen anders en hopen dat je er 1 krijgt uit japan.
en games kan je al kopen (usa en jap)
dus je kan vandaag beginnen gamen

op elke console is garantie,op deze dus ook
Heb overtlaatst prijzen van verschillende landen in mijn handen gehad. Japan kwam daar als één van de goedkopere landen uit 500 euro voor een 60GB en 400 euro voor een 20GB. Deze laatste is hier niet verkrijgbaar.

Awoujol

Legacy Member
mythe zei:
Heb overtlaatst prijzen van verschillende landen in mijn handen gehad. Japan kwam daar als één van de goedkopere landen uit 500 euro voor een 60GB en 400 euro voor een 20GB. Deze laatste is hier niet verkrijgbaar.

Wel... 500 euro en hij vraagt 560. Verzendingskosten, nemen van het risico, .... Zie echt niet in wat het probleem is.

hey69

Legacy Member
en niet te vergeten importtaxen en shit like that.. anyway, free up voor een leuke console hier

SLAB

Legacy Member
inderdaad, met de huidige dollarkoers kwam mijn ps3 ook maar op 500 eurokes maar dat was buiten de vriendelijke douane gerekend, nu heeft em mij meer gekost dan de prijs van nen euro ps3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan