Archief - [PS3] console + vele extra's [ ook apart ]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

De SkeEvN

Legacy Member
garantiebewijs van de game mania (hebbem 3 weken denkik)
-ps3 (60 gb versie EU)
-resistance: fall of man
-virtua fighter 5
-2 controlers (1 met kapje uit tussen r1 en r2)
-super bust a move (ps2 game)
-hmdi naar dvi kabel (voor op je pc scherm te steken)
-usb headset voor op de ps3 (ideaal voor resistance)
-officiele ps3 hdmi kabel (die ze verkopen bij de ps3)
-demo ridge racer 7 (op hd)
-FW 1.7 (dus laatste versie)
-RGB kabel (voor beter beeld op je gewone tv)


als je dit allemaal nieuw koopt betaal je +- 950 denkik alst nie meer is

pakket :minimumprijs720
pakket :meeneemprijs 770

op de aparte onderdelen mag je bieden maar worden enkel verkocht als ik tevreden ben met het bod



***Als er iemand intresse heeft in een zeer lekkere sony bravia 32v2500 HD tv deze ga ik wss later ook weg doen tenzij er iemand goed bod geeft natuurlijk (nieuw kost dit schatje 1400) 5 dagen ouder dan men ps3 en met garantiebewijs)***

resistance + virtua fighter 5 + super bust a move: 75 inc verzending

tarske

Legacy Member
@ ts:
Ik heb uw vorige thread gesloten,je kan het bovenhalen van 2 dezelfde threads als ts zelf voorkomen door in uw vorige thread een bad post te doen met de vraag deze te sluiten alvorens een nieuwe thread te openen !

De SkeEvN

Legacy Member
Hitm@n zei:
600 voor alles
minimum 670 atm voor alles (hdmi kabel is al de deur uit btw

psp zei:
20 inc hdmi kabel
deze is al verkocht
heb nog de rgb kabel en de hmdi naar dvi

tarske zei:
@ ts:
Ik heb uw vorige thread gesloten,je kan het bovenhalen van 2 dezelfde threads als ts zelf voorkomen door in uw vorige thread een bad post te doen met de vraag deze te sluiten alvorens een nieuwe thread te openen !
wistek nie dagge zo uw eige thread kon laten sluite d8 niemer reageren erop en da ist..
zal eraan denken int vervolg ty

De SkeEvN

Legacy Member
de controller met kapje uit verkoop ik apart voor 30 inc
werkt perfect

biertap

Legacy Member
ps3 + 1 controller: 500 euro, + verzendingskosten (woon in Oost-Vl)

De SkeEvN

Legacy Member
Booke zei:
20€ exclusief verzending ;) is mijn bod
genoteerd als er tegen overmorgen geen hoger bod komt ergens is deze voor u

biertap zei:
ps3 + 1 controller: 500 euro, + verzendingskosten (woon in Oost-Vl)
genoteerd genoteerd als er tegen morgen geen hoger bod komt ergens is deze voor u

hier tiegem 8573.. moet maar eens zoeken via mappy ofzo hoever het is (west vlaanderen)


datum van ps3 naar morgen gebracht: blijkbaar zijn men achterste banden van den otto goe ant gaan en moeten deze vervangen worden

De SkeEvN

Legacy Member
biertap zei:
ps3 + 1 controller: 500 euro, + verzendingskosten (woon in Oost-Vl)
biertap wil blijkbaar niemeer omdattem paar boden zet overal en kiest dan maar eentje

ps3 terug te koop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan