Archief - [PS3] Console PS3 NIEUW + MOTORSTORM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Hallo ,

Ik verkoop mijn PS3 Splinternieuw !!! zit nog in doos en alles nog netjes in plastic , ongeopend !!!.
Daarbij verkoop ik het game motorstorm erbij , game is ook nog splinternieuw.

Prijs : laat ons zeggen dat ik dit aan jullie overlaat maar onder de 600 euro word hij niet verkocht.

Bij aankoop krijg je direct nog ne blue-ray dvd erbij (die ligt ier naast mij)

Greetz

Ik heb ook nog virtua figther en resistance : fall of man apart.

JE KAN DUS KIEZEN : PS3 MET VIRTUA FIGHTER , PS3 MET MOTORSTORM , PS3 MET RESISTANCE.

Reden van wegdoen : Ik had 1 besteld via het werk maar had nog een reservatie in een andere winkel ook.

^MystiQ

Legacy Member
Jah, alsof er hier 1 zot zit die meer dan 600 euro gaat neertellen voor nen PS3 terwijl ze in de winkel voor 599 euro er kunnen nagaan + dan nog eens verzendingskosten en dergelijke.

Of tzou al nen echten freak moeten zijn :)

Yargo

Legacy Member
Math'ke zei:
Jah, alsof er hier 1 zot zit die meer dan 600 euro gaat neertellen voor nen PS3 terwijl ze in de winkel voor 599 euro er kunnen nagaan + dan nog eens verzendingskosten en dergelijke.

Of tzou al nen echten freak moeten zijn :)

Zucht

Er zitten hier ook zo van die mensen die denken dat een PS3 na 1 week al maar 400 euro meer waard is, en dat dan nog eens durven te bieden ook :doh: :doh:

Ik weet niet of je het gelezen hebt, maar het spel Motorstorm zit er ook wel bij hé, een spel van 60 euro. Dus die krijg je er dan wel bij van hem, klein detail, maarja ( allé, ik denk toch dat ie hem erbij geeft :D

Barbeet

Legacy Member
Ik vraag alleen niet voor onder de 600 euro te gaan ?
Als iemand 600 euro bied dan heeft hij een game er gratis bij !!!
En leveren kan ik in gent/lochristi/kortrijk


Greetz

Barbeet

Legacy Member
2 jaar garantie doos is ongeopend , boekje van garantie zit erin.
Console gaat niet weg voor 500 euro.Console gaat voor min 600 euro de deur uit met 1 game.Alls boven de 600 euro is welkom.

Greetz

-Draco-

Legacy Member
bod van 600€ onder voorbehoud, kan pas van het weekend bevestigen, het is voor iemand die nog in vakantie zit.

Zou zijn voor Ps3 met Resistance.
Voor welke meerprijs zouden de twee andere games zijn?

Barbeet

Legacy Member
Meerprijs weet ik nie direct , het liefst zou ik er graag andere titels mee ruilen.

Bod genoteerd 600 euro van draco (onder voorbehoud)

Greetz

donald20

Legacy Member
kan ik ook nog bieden en waar woon je precies in kortrijk :confused:

Barbeet

Legacy Member
Bissegem ligt op 5 min van kortrijk.
Tuurlijk kan je nog bieden , als je meer bied dan 600 euro :-)

Greetz

donald20

Legacy Member
dus het is met afhalen ok
is 601 euro goed??
tzal wel nog effe duren tegen dak em kom kopen

Barbeet

Legacy Member
Hoelang is effen ? ;-)
Ik zou het liefst dit weekend of eind volgende week hem verkocht krijgen.
Need the money :-)

Greetz

donald20

Legacy Member
ok het klinkt raar maar kun je hem ook hier bij mij komen brengen??
efkes= dit weekend of nu vrijdag?

Duc1n0

Legacy Member
zijn de games ook nieuw of zijn deze al gebruikt ?
Leveren in Leuven mogelijk ?

Grtz

Barbeet

Legacy Member
Leuven is iets te ver , sorry .

donald20 : en waar is bij jouw ?

Games zijn ook splinternieuw , dus nooit gebruikt geweest.

Greetz

donald20

Legacy Member
kortrijk,heule

ik woon in kortrijk maar als ik uit mijn deur kom zit ik in heule
kan de betaling cash of overschrijving??

Barbeet

Legacy Member
Bij aflevering of afhaling cash.
Dringend het geld zelf nodig.

Greetz

donald20

Legacy Member
OK nu nog bespreken (zagen) met ouders en tis misch verkocht ok ??
dat zou dan 601.00 euro zij ok??

donald20

Legacy Member
ik heb nog 1 vraagje welke blue - ray ist het ???
en kan ik zo'n blue-ray DVD afspelen op een TV zonder HD???

Barbeet

Legacy Member
Yep blue-ray zit in de playstation 3 , je kan die gewoon aansluiten aan een oude tv ook.
Blue-ray dvd is black hawk down.

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan