Archief - [PS3] console + games + 2 controlers + ....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

De SkeEvN

Legacy Member
verkoop men ps3 met nog veel dingen omdatk trug ben beginnen cs sourcen (na een jaar nie te spelen hebbek geen zin om me ne controller te aime uit miserie-_-)
dus:

garantiebewijs van de game mania (hebbem 3 weken denkik)
ps3 (60 gb versie EU)
resistance: fall of man
virtua fighter 5
2 controlers (1 met kapje uit tussen r1 en r2)
super bust a move (ps2 games maar lief wou da hebben want tis me die bolletjes ^^)
hmdi naar dvi kabel (voor op je pc scherm te steken)
usb headset voor op de ps3 (ideaal voor resistance)
hdmi kabel (die ze verkopen bij de ps3)
demo ridge racer 7
FW 1.7 (dus laatste versie)


als je dit allemaal nieuw koopt betaal je +- 900 denkik alst nie meer is

minimumprijs700
meeneemprijs 750
ER WORDT NIX OPGESTUURD
wordt verkocht als pakket


***Als er iemand intresse heeft in een zeer lekkere sony bravia 32v2500 HD tv deze ga ik wss later ook weg doen tenzij er iemand goed bod geeft natuurlijk ;) (nieuw kost dit schatje 1400) 5 dagen ouder dan men ps3 en met garantiebewijs)***

Lon$daLe

Legacy Member
miss je ps3 houden voor toekomstige games a la gta en rpg lijk assasins creed en final fantasy?

kweet nie e , ma gij doet net alsof et allemaal fps is wat de klok slaat in de wereld , en daarmee ik zou nooit zo een nifty multimedia/game machine als ps3 laten gaan omdak af en toe een spel speel waar ze u hs schieten als ge al achter de muur gesprongen zijt ( <3 interpolate online )

nie omda nu niks goeds is op ps3 volges u da er binne een paar maand niks goed op is he :)

just my 2 cents

SilentKiller_BE

Legacy Member
Lon$daLe zei:
miss je ps3 houden voor toekomstige games a la gta en rpg lijk assasins creed en final fantasy?

kweet nie e , ma gij doet net alsof et allemaal fps is wat de klok slaat in de wereld , en daarmee ik zou nooit zo een nifty multimedia/game machine als ps3 laten gaan omdak af en toe een spel speel waar ze u hs schieten als ge al achter de muur gesprongen zijt ( <3 interpolate online )

nie omda nu niks goeds is op ps3 volges u da er binne een paar maand niks goed op is he :)

just my 2 cents

idd :)

Bhoda

Legacy Member
:offtopic:
De SkeEvN mag toch zijn materiaal verkopen voor eender welke reden zonder dat er off-topic bij hoeft te komen over waarom hij zijn materiaal zou moeten houden? Indien iemand de noodzaak voelt om een debat te willen voeren over dit onderwerp, post het op het forum dat ervoor is bestemd.

In elk geval veel geluk met de verkoop SkeEvN en hopelijk geen dwaze offtopic meer na deze.

De SkeEvN

Legacy Member
Lon$daLe zei:
miss je ps3 houden voor toekomstige games a la gta en rpg lijk assasins creed en final fantasy?

in mijne kop slaat er enkel fps en fighters (en dan nog nie single player)
gta moek nie hebbe assasins creed verleid mij nauwelijks en final fantasy nja kheb de 7 gespeeld en kgaat daar bij laten)


en kheb de mogelijkheid gekrege om trug te beginne source dus mijn keuze is snel gemaakt...
als ik men ps3 hou zou het voor ut 2007 zijn omda dezen pc da wss nie ga halen alhoewel em zwaarder is dan bij mij tuis

dus waarom zouik hem nie mogen wegdoen? :scream:


KABELS ZIJN APART TE KOOP EN DE 2 GAMES VOOR 80 INC...

Arkaine

Legacy Member
betekent dit dat PS3 + kabels + 1 controler (zonder game) ook te koop is?

zoja, hoeveel vraag je dervoor?

Lon$daLe

Legacy Member
De SkeEvN zei:
dus waarom zouik hem nie mogen wegdoen? :scream:

kzei toch nie da em nie weg mocht :p , kwou gwn zegge da et een rare beslissing was maja als gij al die games nie wilt spele ist miss beter da em vliegt :p, ik persoonlijk zou mne gsm nog nie ruilen voor css ( blaat @ reg , interpolate online en lucknoobs met ak/deagle van 6 km )

Scifo

Legacy Member
noooo we zijn de skeevn kwijt :p

Als je het liefst fps games speelt snap ik je standpunt wel :) (daarom is PS3 ook meer mijn "party" console ;) )

Maar nu trug back OT:
Aangezien ik geen HDTV heb, ben ik wel geinteresseerd in die Sony Bravia!
Wat dacht je van een bod van 1000€? :$

De SkeEvN

Legacy Member
Scifo zei:
noooo we zijn de skeevn kwijt :p

Als je het liefst fps games speelt snap ik je standpunt wel :) (daarom is PS3 ook meer mijn "party" console ;) )

Maar nu trug back OT:
Aangezien ik geen HDTV heb, ben ik wel geinteresseerd in die Sony Bravia!
Wat dacht je van een bod van 1000&#8364;? :$
check ff deze hier voor de tv
https://www.beyondgaming.be/forums

Arkaine zei:
betekent dit dat PS3 + kabels + 1 controler (zonder game) ook te koop is?

zoja, hoeveel vraag je dervoor?
welke kabels? enkel dehene die bij de ps3 zelf zitte of..


oja kheb ook nog nen rgb scart kabel voor beter beeld op de gewone tv te verkrijgen

Arkaine

Legacy Member
gewoon de meegeleverde bij de PS3

kheb zelf ook zo'n RGB scart en nog geen HD tv voor HDMI :)

De SkeEvN

Legacy Member
Arkaine zei:
gewoon de meegeleverde bij de PS3

kheb zelf ook zo'n RGB scart en nog geen HD tv voor HDMI :)
550 issem van u tenzij iemand het totaal pakket neemt of meer dan de ps3 alleen

ich15 zei:
hoeveel vraag je voor alles + sony bravia 32v2500
1850 voor alles inc garantie

Arkaine

Legacy Member
hmm laat maar dan :)
kan em wel goedkoper vinden ergens, zeker omdat ik nog met trein naar tiegem zou moeten :p

succes nog met de verkoop

De SkeEvN

Legacy Member
ps3 mag weg voor 520 [ 80 euro korting voor enen in nieuwstaat me garantie is nie nix;) ]

en resistance + virtua fighter 5 + super bust a move = 75 inc

lapino

Legacy Member
Waar is die PS3 af te halen? Onder voorbehoud bod van 500&#8364;.

De SkeEvN

Legacy Member
Member
Geregistreerd op: 21/06/05
Locatie: Tiegem
iTrader: 30 (100%)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan