Archief - [PS2][TK/TR]PS2 Slimline+MemoryCard+2 bakjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
Jowz,

Bij een deftig bod verkoop ik mijn PS2 console. Dit bevat volgend onderdelen:

PS2 Slimline
2 Sony-bakjes
Memory Card
Bekabeling
PS2 magazine + demo
Nog demo schijfje
Eventueel USB-extreme

PS2 is in deftige staat, geen schrammetje te besporen. Hij is nog maar 2-3 maand oud en heeft nog 7-8 maand garantie op het geldige jaar. Kasticket inbegrepen.

Enkel als er een deftig bod valt zal ik tot verkoop doorgaan!

*reden van eventuele verkoop*: Ik had het gekocht voor is af en toe een spelletje. Maar ik vindt het toch wel extreem weinig dat ik het toestel voor zijn waarde bezig. Misschien schaf ik mij volgend jaar op kot een Nintendo Wii met DVD-speler aan. Maar je mag dus ook altijd wisselen met Nintendo Wii + opleg van mijn kant, maar hier vrees ik wat voor.

mythe

Legacy Member
Naar boven.

Komaan mannen, t'is misschien wat prijziger PS2 tje maar t'is wel geen schram aan en hij is splinter nieuw! Ideaal voor iemand die op kot zit en eens af en toe een spelletje wil spelen!

mythe

Legacy Member
kzentekiket zei:
50 eur afgehaald.
Bespottelijk bod noem ik dat. En dan weten dat er op een oude PS2 met geen garantie, zonder 2de bakje even veel geboden wordt.

Denk dat ik hem maar zal houden.

Weten dat hij nieuw nog steeds 145 euro kost en dat hij in principe nog nieuw is, enkel uit de doos is gehaald en om de 3 weken is half uurtje op gespeeld is geweest. Dan ga ik er mij geen 100 euro voor wegsmijten.

kzentekiket

Legacy Member
zet'm op Ebay

Daar zul je wel voor krijgen wat je'r voor wilt.

Zoek er gwoon nog ene voor op de kamer van men vriendins's zus
Wil er ni veel aan geven dusja...

No hard feelings

mythe

Legacy Member
kzentekiket zei:
zet'm op Ebay

Daar zul je wel voor krijgen wat je'r voor wilt.

Zoek er gwoon nog ene voor op de kamer van men vriendins's zus
Wil er ni veel aan geven dusja...

No hard feelings
Da's niets ;). Maar je begrijpt me waarschijnlijk ook wel.

Zoek jij anders op Kapaza of hier voor een oude PS2 console zonder garantie. Vindt je er gerust wel éénen van 50-60 euro.

Scooter

Legacy Member
€80 incl. verzending voor PS2, 2 controllers en memory card. De rest mag je houden.

mythe

Legacy Member
Scooter zei:
€80 incl. verzending voor PS2, 2 controllers en memory card. De rest mag je houden.
Thx voor de PM, was het idd uit het oog verloren. Begint al in de buurt te komen. Ik zou liefst nog 20 euro meer zien want hij heeft echt geen schrammetje!

Juist is berekend: 100 EUR voor nen PS2 met nog 8 maand garantie is de normale prijs.

mythe

Legacy Member
Mjah, in Mechelen brengen is voor mij geen probleem eigenlijk ;). Want ga maandag na mijn vriendin.

Overtuig mij met een mooi bod en kom hem misschien brengen ;).

Scooter

Legacy Member
€95 als je hem brengt en ik schrijf het geld vandaag al over.

jeltex

Legacy Member
Off-topic: Het gamesaanbod voor de PS2 is momenteel stukken beter dan dat voor de Wii. Als je je PS2 ruilt voor een Wii zou je dus wel es teleurgesteld kunnen worden. Goed ja, it's your call maar zeg niet dat er niemand je gewaarschuwd heeft ;)

mythe

Legacy Member
jeltex zei:
Off-topic: Het gamesaanbod voor de PS2 is momenteel stukken beter dan dat voor de Wii. Als je je PS2 ruilt voor een Wii zou je dus wel es teleurgesteld kunnen worden. Goed ja, it's your call maar zeg niet dat er niemand je gewaarschuwd heeft ;)
I know, maar niet persé voor een Wii. K'zie wel, kem nog wa tijd.

@Bieder: Laat het nog wat lopen. Je hebt een deftig bod, maar k'vind 55 euro verlies nu ook niet echt iets aantrekkelijk :( :).

Scooter

Legacy Member
Voor €145 koop ik mij een PS2 starter pack nieuw. Ik blijf dus bij mijn bod van €95 als je hem kan brengen.

mythe

Legacy Member
k'zeg het, mooi bod, maar hij is ook nog zo goed als nieuw. En anders maak ik 55 euro verlies op mijn PS2. Ook start kit. Dus zou ik liever 110-120 euro zien. 120 euro is misschien wa hoog gemikt, maar 110 zou normaal nog haalbaar moeten zijn.

mythe

Legacy Member
Scooter zei:
Stomme vraag misschien maar heb je de doos nog?
Sorry dat ik zo laat reageer, zat in Mechelen :).

Heb doos nog, heb zelf nog de plastieken omhulzels van de bakjes.

Ik noem dit eerlijk gezegd geen domme vraag, maar het is aangenamer als je dit nog hebt natuurlijk :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan