mythe
Legacy Member
Jowz,
Bij een deftig bod verkoop ik mijn PS2 console. Dit bevat volgend onderdelen:
PS2 Slimline
2 Sony-bakjes
Memory Card
Bekabeling
PS2 magazine + demo
Nog demo schijfje
Eventueel USB-extreme
PS2 is in deftige staat, geen schrammetje te besporen. Hij is nog maar 2-3 maand oud en heeft nog 7-8 maand garantie op het geldige jaar. Kasticket inbegrepen.
Enkel als er een deftig bod valt zal ik tot verkoop doorgaan!
*reden van eventuele verkoop*: Ik had het gekocht voor is af en toe een spelletje. Maar ik vindt het toch wel extreem weinig dat ik het toestel voor zijn waarde bezig. Misschien schaf ik mij volgend jaar op kot een Nintendo Wii met DVD-speler aan. Maar je mag dus ook altijd wisselen met Nintendo Wii + opleg van mijn kant, maar hier vrees ik wat voor.
Bij een deftig bod verkoop ik mijn PS2 console. Dit bevat volgend onderdelen:
PS2 Slimline
2 Sony-bakjes
Memory Card
Bekabeling
PS2 magazine + demo
Nog demo schijfje
Eventueel USB-extreme
PS2 is in deftige staat, geen schrammetje te besporen. Hij is nog maar 2-3 maand oud en heeft nog 7-8 maand garantie op het geldige jaar. Kasticket inbegrepen.
Enkel als er een deftig bod valt zal ik tot verkoop doorgaan!
*reden van eventuele verkoop*: Ik had het gekocht voor is af en toe een spelletje. Maar ik vindt het toch wel extreem weinig dat ik het toestel voor zijn waarde bezig. Misschien schaf ik mij volgend jaar op kot een Nintendo Wii met DVD-speler aan. Maar je mag dus ook altijd wisselen met Nintendo Wii + opleg van mijn kant, maar hier vrees ik wat voor.
. Maar je begrijpt me waarschijnlijk ook wel.
.