Archief - [PS2] [TK][TR]Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

suby555

Legacy Member
Bod genoteerd!!

Maandagavond sluit ik af!

Waarschijnlijk zal pakket verkoop toch niet doorgaan...
Heb al op 5 games een bod.

Manhunt 8euro
The bouncer 7euro
Final Fantasy X 8euro
MGS3 10euro
Killzone 15euro

PinkyNTheBrain

Legacy Member
staan btw toch geen te erge krasse op het cdtje? ik heb hier overlaatst nog een ps2 game gekocht, stonde maar liefst 5 diepe krasse op, het spel werkte dus ook niet.

dit gwn uit voorzorg
cheers :applause:

suby555

Legacy Member
Het zijn natuurlijk wel gebruikte games en hier en daar staan wat kleine krasjes maar ZEKER geen diepe!!

Alle games werken perfect op mijn PS2!

suby555

Legacy Member
UPDATE


-Dragon Ball Z Budokai 3
-DTM Race Driver 2
-Fifa 2003
-Final Fantasy X-----------------------------> Onder voorbehoud verkocht
-Gran Turismo 4 ------------------------------> Verkocht
-GTA 3
-GTA San Andreas
-GTA Vice City
-Killzone Collectors Edition 2dvd(Metal case)----> Onder voorbehoud verkocht
-Metal gear solid 2 : Sons of Liberty (+ bonus-dvd)
-Metal gear solid 3 : Snake eater---------------> Onder voorbehoud verkocht
-Manhunt-------------------------------------> Onder voorbehoud verkocht
-Rally Fusion-----------------------------------> Verkocht
-The Bouncer----------------------------------> Onder voorbehoud verkocht
-Tokyo Extreme Racer
-Virtua Fighter 4-------------------------------> Verkocht
-WRC II Extreme-------------------------------> Verkocht

suby555

Legacy Member
UPDATE


-Dragon Ball Z Budokai 3
-DTM Race Driver 2 ---------------------------> Onder voorbehoud verkocht
-Fifa 2003
-Final Fantasy X-------------------------------> Verkocht
-Gran Turismo 4 ------------------------------> Verkocht

-GTA 3
-GTA San Andreas (Map incl)
-GTA Vice City
-Killzone Collectors Edition 2dvd(Metal case)----> Onder voorbehoud verkocht
-Metal gear solid 2 : Sons of Liberty (+ bonus-dvd)
-Metal gear solid 3 : Snake eater---------------> Onder voorbehoud verkocht
-Manhunt-------------------------------------> Onder voorbehoud verkocht
-Rally Fusion-----------------------------------> Verkocht
-The Bouncer----------------------------------> Onder voorbehoud verkocht
-Tokyo Extreme Racer
-Virtua Fighter 4-------------------------------> Verkocht
-WRC II Extreme-------------------------------> Verkocht

Bosman1972

Legacy Member
jawel je hebt mijn pm toch gehad met de gegevens en de bevestiging

suby555

Legacy Member
@Bosman

PM gelezen,komt in orde;)


Lijst ge-update en richtprijzen toegevoegd.

NOG TE KOOP:

-Dragon Ball Z Budokai 3 7 euro excl
-Fifa 2003 5 euro excl
-GTA 3 6 euro excl
-GTA Vice City 7 euro excl
-GTA San Andreas (Map incl.) 8 euro excl
-Metal Gear Solid 2 : Sons of Liberty 7 euro excl
-Tokyo Xtreme Racer 5 euro excl
-
-
-----> Pakket 40 euro incl., meeneemprijs 45 euro incl.

Onder voorbehoud:

-The Bouncer

suby555

Legacy Member
Doe een bod en misschien zijn ze wel voor u! Liefst pakketje;)
Ze beginnen in de weg te liggen...

Duc1n0

Legacy Member
Ik weet nergens van ? Er staat enkel dat mijn bod genoteerd was en dan heb ik er ook verder niets meer over gehoord ? Intresse vervalt anyway je zal die game nog wel aan een mooie prijs weg krijgen + check pm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan