Archief - [PS2] [TK/TR] console , games , ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ENERGIE03

Legacy Member
ik ben tot het besluit gekomen om het toch weg te doen
dit is denk ik mijn 7de thread over ps2 maar deze is definitief
ik hoop dat alles zo snel mogelijk weg gaat zodat ik niet meer hoef te twijfelen
hier is wat ik verkoop :
_____________________

[CONSOLE & accessoires]
- PS2 oude model
- originele Dualshock controller
- Logitech (niet draadloos!) controller
- originele Ps2 headset ( nog niet gebruikt )
- Netwerk adapter + Netwerk acces disc

[GAMES]
- Ratchet&CLank platinum
- Socom 3
- FIFA 2002 World cup

alles is ook te ruil tegen PSP spullen ( Mem.sticks, spellen, filmen , console,...)
liefst socom niet weg zonder ps2
Grtz. ENERGIE03

lord of me

Legacy Member
Interrese in de PS2 console met de originele dualschock , Hoeveel hiervoor ?

ENERGIE03

Legacy Member
liefst spellen bij ps2 aub
anders zit ik daarmee en het zijn niet de nieuwste dingen ;) alleen socom en de headset dan

ENERGIE03

Legacy Member
ik weet het echt niet :)

de Ps2 en 2controllers laat zegge 65 ?
en online adapter 15 met acces disc
headset 27 ... pas gekocht voor 40 een 3tal weekjes terug en niet zo veel gebruikt

spellen samen 25 ofzo

lager mag ... ik ken de prijze niet meer van wat hier wordt gevraagt
natuurlijk heb ik liever een ruil voor psp spullen maar dan ook niet weer alles weg voor ruilen
wil er ook geld uit halen want ik heb het nu nodig

shorty_911

Legacy Member
10 euro exl voor de network adapter met access disc (indien officiële van sony)

ShPonGle

Legacy Member
heb je die PS2 nog te koop met 2 controllers?
ik ben ook geïnteresseerd, evt. met spellen mr ik ken de 1e twee spellen niet

ENERGIE03

Legacy Member
@shorty : zal eerst even laten w8en totdat PS2 weg is :)
@ShPonGle : je kent socom niet ? haal raar :d
wat wil je zo geven voor ps2 met controllers ?

ShPonGle

Legacy Member
70 euro exclusief wil men maat geven vr uw ps2 met controllers
heb je ook een memory card?

njah ik ben geen echte gamer meer, kspeel enkel nog Steamapps en PES :)

ENERGIE03

Legacy Member
we hebbe dire dvd-spelers hier ;)
en ShPonGle ... bod genoteerd

ShPonGle

Legacy Member
kun je ook eens zeggen welk type games dat Socom en Ratchet&CLank platinum zijn? en zit er nu memory card bij? is je ps2 in goeie staat? waarom doe je hem weg: PSP?

als mn maat die info krijgt hij zou dan een nieuw bod willen doen voor met de games erbij alst beetje zn genre is, behalve de Fifa, ie speelt nie graag soccergamez :)

maar mn maat zegt dat ie ook nog elders kijkt dus bod van 70 euro nog niet noteren aub...

ENERGIE03

Legacy Member
oké ....
Socom 3 is shooter game en Ratchet & Clank is avontuurspel en 3rth person shooter
en nee mem.card is al verkocht srry
PSP is Playstation Portable ;)

kemicza

Legacy Member
de Ps2 en 2controllers 65
en de 3 spellen 25 euro

90 euro kun je leveren in antwerpen tis voor men neef

ENERGIE03

Legacy Member
kan niet levere ...
beter komen halen
ik heb geen auto :)
maar bod genoteerd

whacker

Legacy Member
PS2 + 2 controllers + Network Adapter (+disc): 80 euro
Ik kom het bij u afhalen.
Ge kunt mij contacteren via PM, later kan men ook mailen...

ENERGIE03

Legacy Member
up ...
kom op mense :)
ik heb mijn memorycard gevonde :S 32 mb
staat nu ook te koop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan