Burås
Legacy Member
Hej ,
Ik heb te koop voor de PS2:
- Splinter Cell: Double Agent
- XIII
- Beyond Good and Evil
- Prince of Persia : Warrior Within (platinum)
Ze zijn allemaal nog in goede staat. Splinter Cell eenmalig uitgespeeld en in perfecte staat.
Laat maar iets weten als je interesse hebt.
Groeten!
Ik heb te koop voor de PS2:
- Splinter Cell: Double Agent
- XIII
- Beyond Good and Evil
- Prince of Persia : Warrior Within (platinum)
Ze zijn allemaal nog in goede staat. Splinter Cell eenmalig uitgespeeld en in perfecte staat.
Laat maar iets weten als je interesse hebt.
Groeten!