Archief - [PS2] [TK][PS2] Opruiming games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jeroen!

Legacy Member
Ik verkoop al mijn PS2 spellen, wegens niet gebruik en plaats nodig in de kast.

Richtprijs: 10€/stuk excl., indien 5 games -> 1 gratis.

-Auto Modellista
-Battlefield 2 : Modern Combat
-BMX XXX
-Burnout
-Burnout 3: Takedown
-Dead or Alive 2
-Driv3r
-DTM Race Driver
-Grand Theft Auto: San Andreas
-Gran Turismo= Concept Tokyo-Geneva
-Gran Turismo 3 A-spec
-Gran Turismo 4
-Hitman 2: Silent Assasin
-Medal of Honor Rising Sun
-Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
-Midnight Club
-Midnight Club 2
-Need for Speed Underground 2
-Ridge Racer 5
-Riding Spirits
-Socom US Navy Seals
-Socom US Navy Seals 2
-Socom US Navy Seals 3
-SSX 3
-The Getaway
-Tokyo Extreme Racer
-Tony Hawk's Pro Skater 3
-Twisted Metal Black: Online
-Virtua Fighter 4
-World Rally Championship

Bosman1972

Legacy Member
-Driv3r
-DTM Race Driver
-Grand Theft Auto: San Andreas
-Gran Turismo= Concept Tokyo-Geneva
-Need for Speed Underground 2
-The Getaway

5 + 1 gratis , das dan 50 € excl ;)

PM me maar voor afhandeling :)

Jeroen!

Legacy Member
ezbee zei:
bod van 10 euro incl. verzending op gran turismo 4
Ik noteer dit, maar gezien ik packs prefereer ('t is niet voor niets 5+1 gratis he), zal uw bod wss als laatste geaccepteerd worden.

F!reW@lker

Legacy Member
vraagje, kheb net een ps2 gekocht voor men kleinste maar die was gewoon de need for speed underground 2 te spelen, dus vrij racen in de stad.op pc ging dit.

maar is dit ook mogelijk op ps2 ?

hij geeft most wanted en dit is parkoer gebonden.

sry voor de off-topic en spijtig dat het al verkocht is die van u.

Groeten,

ezbee

Legacy Member
geen probleem, kga bij deze dan ook mijn bod intrekken voor de packliefhebbers terug de kans te bieden en omdat ik onderts ook een ander bod had lopen die bijna afgerond gaat zijn voor hetzelfde spel. Toch bedankt!

Jeroen!

Legacy Member
F!reW@lker zei:
vraagje, kheb net een ps2 gekocht voor men kleinste maar die was gewoon de need for speed underground 2 te spelen, dus vrij racen in de stad.op pc ging dit.

maar is dit ook mogelijk op ps2 ?

hij geeft most wanted en dit is parkoer gebonden.

sry voor de off-topic en spijtig dat het al verkocht is die van u.

Groeten,
't Is al lang geleden dat ik het nog gespeeld heb, maar ik denk het wel.

F!reW@lker

Legacy Member
denk is zo vaag :(

alle speel het nog es dak het weet ...;)

want google is niet men vriend, kem al gezocht

Jeroen!

Legacy Member
Da's geen substance nee, de originele.

Volgende games zijn nog beschikbaar:

-Auto Modellista
-Battlefield 2 : Modern Combat
-BMX XXX
-Burnout
-Burnout 3: Takedown
-Dead or Alive 2
-Gran Turismo 3 A-spec
-Gran Turismo 4
-Hitman 2: Silent Assasin
-Medal of Honor Rising Sun
-Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
-Midnight Club
-Midnight Club 2
-Ridge Racer 5
-Riding Spirits
-Socom US Navy Seals
-Socom US Navy Seals 2
-Socom US Navy Seals 3
-SSX 3
-Tokyo Extreme Racer
-Tony Hawk's Pro Skater 3
-Twisted Metal Black: Online
-Virtua Fighter 4
-World Rally Championship

Jeroen!

Legacy Member
Genoteerd, maar het mag altijd meer zijn.
Als er vrijdag geen betere boden zijn worden bovenstaande boden aanvaard

GT4: 10€incl door snAtcH
Burnout 3 Takedown: 10€incl door tekkel24

Jeroen!

Legacy Member
Sorry for being late, als bovenstaande bieders nog geinteresseerd zijn, gelieve mij via pm te contacteren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan