Archief - [PS2] [tk]-[tr] Ps2 - Psp - Ntsc + Pal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|Kiara|

Legacy Member
Playstation 2 NTSC

http://img68.imageshack.us/img68/808/ps2hf8.jpg

Het gaat hier om de dikke versie.

NTSC games

Alles in perfecte staat. Geen enkele budget versie.

- Final Fantasy X
- Final Fantasy X-2
- Xenosaga
- Xenosaga 2
- Dragon Quest 8
- Atelier Iris
- Rogue Galaxy
- Suikoden 3
- Star Ocean 3

PSP games

- Lumines
- Tales of Eternia

Action Figures (misschien)

http://img101.imageshack.us/img101/9914/staroceanactionfiguresch0.jpg

Ik zet er geen prijzen bij, bieden maar. Ik behoud mij het recht niet te verkopen indien ik het bedrag te laag vind.
Alles behalve de console kan verzonden worden of afgehaald te Merksem.

Ruilen kan tegen Wii games of tegen PAL PS2 games, zelfs diegene die hierboven vermeld staan.

Mvg,
Kiara

|Kiara|

Legacy Member
Nee sorry gerdonelis.

Bizi, veel te weinig. Als ik €50 voor de PS2 reken komt dat op €2,7 per spel. Rogue Galaxy is gloednieuw en een week oud.

Duc1n0

Legacy Member
- Final Fantasy X-2
- Xenosaga
- Atelier Iris
- Rogue Galaxy

50 Inclu

|Kiara|

Legacy Member
Wegens de weinig interesse hier heb ik de PS2 op Ebay gezet. Deze topic mag van mij gesloten worden.

Duc1n0

Legacy Member
er zijn 3 mensen ( inclusief ik ) die u een bod doen en ge reageert ernieens op .

jeltex

Legacy Member
Mja ik begrijp de verkoper hier toch wel hoor.
Jij biedt bijvoorbeeld 50 euro voor 4 games terwijl Rogue Galaxy alleen die prijs al waard is. Die game is pas uit in de VS en hier zelfs nog niet verschenen ...

|Kiara|

Legacy Member
Bedankt Jeltex :) Daar heb je inderdaad gelijk in.

Met Bizi heb ik trouwens via PM zijn bod besproken. Die was te laag, ging hij zelf ook helemaal akkoord mee trouwens.

Duc1n0

Legacy Member
en het is zeer moeilijk om een tegenbod of een gewenste prijs te geven he :doc:

Besides Rogue Galaxy is voor 21 eur op ebay weg gegaan Oo

|Kiara|

Legacy Member
Ja ik weet het, beetje weinig, maar als het op Ebay is kan ik daar weinig aan veranderen. Het is een risico die ik genomen heb, helaas negatief uitgedraaid voor mezelf.

Ps2 staat ook op ebay, ik kan er hier dan ook geen boden voor noemen daar ik verplicht ben te verkopen aan diegene met het hoogste bod op ebay.

SeanJohn

Legacy Member
laat een vriend van u het hoogste bod doen, en probeer er zo onderuit te komen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan