Archief - [PS2] [TK] PS2 met 40 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bodini

Legacy Member
Mijn jongere broer verkoopt zijn ps2 met 40 ori games, 1 controller, 1 memory card. ( 2de controller is erbij, maar die werkt geen 100% meer)

Games
- DBZ Budokai 1&2
- Gun
- Terminator
- Resident Evil: Outbreak
- Fahrenheit
- XIII
- Mortal Kombat: Deception
- San Andreas
- PES 3
- Worms
- Soul Calibur
- Tekken 4
- Harry Potter ( weet niet welke)
- Worms
- Enter The Matrix
- Killzone ( limited edition in metal casing)
- Transformers
- Max Payne 2

Een volledige lijst van de games kan ik pas vanavond posten ( ik ben nu op men werk en ik ben de lijst thuis vergeten)
Ik probeer ze wel aan te vullen als ik me er nog herinner

Te testen en af te halen in Wichelen of Dendermonde

Minimumprijs: € 200

Liverpool

Legacy Member
200€ afgehaald in Dendermonde (wel graag volledige lijst van de games)

Grtz

drefo

Legacy Member
Ik wil ook graag volledig lijst,dan pas ga ik bieden.
Kan komen afhalen in Wichelen of Dendermonde ^^.
Waar woont ge in Wichelen misschien ?

Bodini

Legacy Member
Ik zorg vandaag ( rond 18u) voor de volledige lijst.
Ik zal ze hier online zetten hé.

De games apart, dat doen we liever niet.

@ Drefo: In de mosstraat.

Mag ik volgens de forumregels nu nog een meeneemprijs zetten?

Bodini

Legacy Member
Divinity: met € 225 de hoogste bieder.

Meeneem: € 250

Biedt er niemand de meeneem vóór donderdagavond, gaat hij naar divinity.
Ik post vanavond de volledige lijst.

Liverpool

Legacy Member
250€ opgehaald

op voorwaarde dat alles in goede staat is en vrij compleet...

Grtz

Bodini

Legacy Member
Dit is de volledige lijst.
- DBZ Budokai 1&2
- Gun
- Terminator
- Resident Evil: Outbreak
- Fahrenheit
- XIII
- Mortal Kombat: Deception
- San Andreas
- PES 4
- Worms
- Soul Calibur 2
- Tekken 4
- Harry Potter 3
- Worms 3
- Enter The Matrix
- Killzone ( limited edition in metal casing)
- Transformers
- Max Payne 2
- Rise to Honour
- God of War
- Ratchet & Clank
- Ratchet & Clank 3
- Ultimate Spiderman
- Predator Concrete Jungle
- The Punisher
- King Kong
- Mortal Kombat: Shaolin Monks
- Timesplitters 3
- Lego Star Wars
- The Ultimate Film Quiz
- Rumble Roses
- Men in Black 2
- Splinter Cell
- Driver 3
- Monster Attack
- Mummy Returns
- X men Legends 2
- The Thing
- Destroy All Humans
- GTA 3
- The Sims
- GT Concept 2002

Normaal is alles volledig en in goede staat.

Hij heeft nog 2 spellen langs de kant liggen die moeilijk opstarten, maar die zijn niet meegerekend.
je krijgt ze er wel bij

Liverpool, ge biedt de meeneemprijs, dus stuur mij ne pm en ik stuur alle gegevens door.

Ge kunt uiteraard alles ter plekke testen.

BiZi

Legacy Member
Ja jonges, chançaar liverpool !!

moest liverpool van zijn bod afzien, heb ik nog wel interesse ;)

mvg

stijn87

Legacy Member
Ge had het tegen het dubbele van de prijs ook nog verkocht gekregen, maarja :p

Bodini

Legacy Member
De jongen dacht hem te verkopen voor € 150.
Ik win er zelf niets aan, ik ben al blij dat hij € 100 meer krijgt :niceone:

promaxius

Legacy Member
mk deception, soulcalibur & worms ---> 25 euro inc verzending !

Liverpool

Legacy Member
pm sent, vrijdag ga ik afhalen (of eventueel morgen al als je zou kunnen)

Grtz
Tom

ps: Thx Bizi ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan