Archief - [PS2] [TK] games, remotes & mem card

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

IceBlue

Legacy Member
controls vallen goed mee. Maar ik zal er straks of morgen achter zoeken. Ik weet dat er in het spel een volledige torturial zit waar elke beweging word uitgelegt aan de hand van een voorbeeld. En dat je het achteraf zelf kan proberen tot het lukt. Echt wel een goed spel maar helaas wegens tijdgebrek niet erg ver geraakt.

IceBlue

Legacy Member
gezocht en geen boekjes meer gevonden.


wel heb ik 3.5 gran turismo 4 nog te koop!

compleet met boekje vanaf €10 greetz

IceBlue

Legacy Member
als ik niets meer james moest horen (wat ik betwijfel) dan is het spel voor jou

IceBlue

Legacy Member
God of War is dus verkocht aan James. Nog iemand geïntereseerd in één van de andere games of accesoires? boekjes heb ik helaas niet meer gevonden :( .

IceBlue

Legacy Member
Bij deze alle games aan meeneem prijzen ( dus niet de rest). Wie eerst komt heeft het dan ook! greetz.

Goofus

Legacy Member
Dan 6 euro incl. voor Black (3.2) - zonder boekje :s

EDIT: als je het toch vindt, mag je er 10 incl. van maken.

mythe

Legacy Member
mythe zei:
3.2: 10 EUR exclusief voor Black.
Kweetnie waarom men bod genegeerd werd. Waarschijnlijk door het boekje reden :p.

Maar door dat zakt men prijs ook wel. Aangezien boekje altijd handig is.

6 EUR exclusief.

IceBlue

Legacy Member
meeneem prijs is min. prijs :p kom op wie leest die boekjes nu? en de prijs valt toch mee incl.

mythe

Legacy Member
Jamaja, die boekjes staan wel intressante dingen in en geeft meerwaarde :p.
Soms zijn die boekjes is intressant, ma denk bij zo'n spel niet echt.

Alle dan, meeneemprijs geboden. Voila!
10 Inclusief zeker?

Affain soit, zoiezo meeneem!

IceBlue

Legacy Member
Black verkocht voor €10 aan mythe zie pm voor afhandeling alvast bedankt.

En we gaan door met de rest

IceBlue

Legacy Member
effe posten wat er nog tekoop is

1. 2 orginele afstandsbedieningen voor de PS2.

1.1: nooit gebuikt: beschermingsfollie hang er nog op (vanaf €10)
1.2: +/- 1 jaar gebruik maar niet van nieuw te onderscheiden ( vanaf €10)

2. orginel mem card zwart 8MB

2.1 staat nog vanalles op. Vanaf €10

3. Games

3.1: splinter cell CHaos theory (€10) z. boekje
3.2: Tetris worlds (€10) met boekje
3.3: gran turismo 4 (€10) (de laatste versie) met boekje

prijzen aangepast games = min & meeneemprijs

IceBlue

Legacy Member
mem. card + remotes gaan vanaf vandaag op ebay. Weinig interesse hier niet?

=Dujosh=

Legacy Member
3.3: gran turismo 4 (€10) (de laatste versie) met boekje

10€ incl dan ?
pm me maar :)

mythe

Legacy Member
IceBlue zei:
mem. card + remotes gaan vanaf vandaag op ebay. Weinig interesse hier niet?
Als ze er nog niet opstaan. Wat voor Memory Card en 1 remote (aangezien de gebruikte even duur is als de ongebruikte, of is dit begin prijs?)

k'ga wel nog eerst wachten op mijnen Black die ik maandag of dinsdag verw8 :).

IceBlue

Legacy Member
mythe zei:
Als ze er nog niet opstaan. Wat voor Memory Card en 1 remote (aangezien de gebruikte even duur is als de ongebruikte, of is dit begin prijs?)

k'ga wel nog eerst wachten op mijnen Black die ik maandag of dinsdag verw8 :).


black word vandaag verzonden. Remotes zijn idd beginprijs. Als je een redelijk bod doet dan bekijk ik het wel.

IceBlue

Legacy Member
athlon6464 zei:
16incl voor de memorycard hier = meeneemprijs?

€16 is voor mij ok als meeneemprijs. Laat iets weten dan stuur ik je een PM met de gegevens
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan