Archief - [PS2] [TK] Console , 12Games , ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ENERGIE03

Legacy Member
Mijn schoonbroer verkoopt zijn PS2 met 12spellen en toebehoren ...
nee het is niet van mij -.- ...

de pakket bevat :
_______________

- PS2 ( dikke model )
- 2 originele Controllers van Sony
- 8mb memorycard van Sony
- Kabels

- Singstar Legends + 2 microfoons
- Dragonball Z Tenkaichi 2
- Dragonball Z Budokai 3
- Ultimate Spiderman
- Tenchu 3
- GTA III
- Manhunt
- Tekken 4
- Roland Garos 2003
- Splintercell
- FIFA 2004
- Timesplitters Future Perfect
-...

Bieden maar

ENERGIE03

Legacy Member
misschien , ik denk het niet maar zal het hem morgen vragen ...

Holedigger

Legacy Member
ik heb interesse in de playstation+kabels+controllers en mss enkele games afhankelijk van de prijs :)

ENERGIE03

Legacy Member
min. prijs voor alles is 170EUR
je krijgt 15spellen ipv 12 ... hij wist 3 namen niet en wou absolute dat ik thread maakte.

ENERGIE03

Legacy Member
@ holedigger : neem je 7-11spellen dan mag het wegdoen ( en dus ook de singstar voor jeltex ) doe een bod

@ jeltex : doe maar eens een bod :)

ENERGIE03

Legacy Member
ENERGIE03 zei:
Mijn schoonbroer verkoopt zijn PS2 met 12spellen en toebehoren ...
nee het is niet van mij -.- ...

de pakket bevat :
_______________

- PS2 ( dikke model )
- 2 originele Controllers van Sony
- 8mb memorycard van Sony
- Kabels

- Singstar Legends + 2 microfoons
- Dragonball Z Tenkaichi 2
- Dragonball Z Budokai 3
- Ultimate Spiderman
- Tenchu 3
- GTA III
- Manhunt
- Tekken 4
- Roland Garos 2003
- Splintercell
- FIFA 2004
- Timesplitters Future Perfect
-...

Bieden maar

EDIT van spellen lijst :

- Singstar Legends + 2 microfoons
- Dragonball Z Tenkaichi 2
- Dragonball Z Budokai 3
- Ultimate Spiderman
- Tenchu 3
- GTA III
- Manhunt
- Tekken 4
- Roland Garos 2003
- Splintercell
- FIFA 2004
- Timesplitters Future Perfect
- Metal gear solid 2
- super dragonball z
- Def Jam Vendetta

Silverhawk

Legacy Member
metal gear solid 2... is dat sons of liberty of substance?

anyway, de nieuwprijs van singstar legends + microfoons is in de meeste winkels 59.99 tot zelfs 69.99

ENERGIE03

Legacy Member
@ Silverhawk : ik weet niet hoe MGSE nog heet

en ja Jeltex ... de singstar is nog nieuw ( 2u op gespeelt ( door zus ) )
dus doe maar een bod

Silverhawk

Legacy Member
Op de zijkant van het doosje, staat daar Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty of Metal Gear Solid 2: Substance?

ENERGIE03

Legacy Member
doosjes zijn niet bij mijn thuis ... dus kan ik het niet zeggen :)

robindevisscher

Legacy Member
console , kaske , card , kabels
- Dragonball Z Tenkaichi 2
- Dragonball Z Budokai 3

en 1 ander klein game ( niet singstar )
voor 100 €
of
xbox + 5 games

ENERGIE03

Legacy Member
120EUR en je mag het komen halen ... ( perfecte staat )
kies zelf een spel uit ;)

ENERGIE03

Legacy Member
niets meer van robin gehoord
hier de prijzen ...

[CONSOLE]
__________
o PS2 dikke model + kabels 50EUR
o 2 originele Controllers van Sony 25EUR
o 8mb memorycard van Sony 15EUR

[GAMES]
__________
35EUR :
*******
Singstar Legends + 2 microfoons

20EUR :
*******
Dragonball z Tenkaichi 2

15EUR :
*******
Dragonball Z Budokai 3

10EUR :
*******
Ultimate Spiderman
GTA III
Manhunt
Timesplitters Future Perfect
super dragonball z

7,5 EUR :
********
Metal gear solid 2
Def Jam Vendetta

5EUR :
********
Tenchu 3
Tekken 4
Roland Garos 2003
Splintercell
FIFA 2004

_____________________________________________

totaal aparte prijzen : 250 EUR
wie alles in één keer neemt krijgt het voor 210EUR ( meeneemprijs )
start bieden bij 170EUR ( minimumprijs )

BiZi

Legacy Member
levering te Antwerpen eventueel? (indien ik voor het volledige pakket ga)

mvg

ENERGIE03

Legacy Member
@ BiZi : zal eens vragen .. hij is morgen vroeg in ziekenhuis voor operatie dus ongeveer morgen avond weet je het antwoord OF ik bel hem direct even wachten kijk '' EDIT : ''

@ Cyclone : pakket heeft voorrang
indien BiZi geen interesse meer heeft kom ik terug op je bod

EDIT : Bizi , we kunnen naar antwerpen komen
hoeveel geef je indien gebracht ?

BiZi

Legacy Member
tis misschien onder de minimumsprijs, maar 170 vind ik net iets te veel :(

155 geleverd te antwerpen.

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan