Archief - [PS2] [PSX][DS][Xbox] Hoopje games tk/tr

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

escenceboy

Legacy Member
PS2:
-Tomb Raider Legend
-Knights Of The Temple 2
-King Kong Collector's Edition
-X-Men Legends 2: Rise Of Apocalypse
-Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown

PSX:
-Final Fantasy Anthology in goede staat => staat ook op ebay
-Final Fantasy VIII platinum in goede staat => staat ook op ebay
-Vagrant Story doosje wat kapot ma perfect speelbaar

DS:
-Lost Magic
-New Super Mario Bros
-Dragon Ball Z Supersonic Warriors 2
-Yu-Gi-Oh Nightmare Troubadour

Xbox:
-Ghost Recon Island Thunder



gelieve exclusief te bieden
boden die mij niet aanstaan dat zal ik wel zeggen
ik vergelijk met prijzen op sites van frs en bartsmit
ruilen kan (eventueel voor meerdere games), stel maar voor wat je hebt zolang het voor PC - PS2 - DS - GBA is, en dit zijn de belangrijkste games die ik zoek, maar alle voorstellen zijn welkom
wil ook wel de hele hoop ruilen tegen een x360 of wii met game
eventueel met opleg langs mijn kant, of met gsm of ipod bij te leggen

PS2:
-Need For Speed Carbon CE
-Devil May Cry 3 Special Edition

masterfrog

Legacy Member
tom clancy's voor spy toy met camera(70€ nieuw en het is zo goed als nieuw) en king kong erbij

Duc1n0

Legacy Member
Denkt ge nu echt da ze op ebay 50 euro aan een 0 feedback persoon gaan geven :oink:
word wakker jongen niemand gaat daar meer dan 30 eur voor geven .
Dit is geen Arc the lad collection of suikoden 2 da ge aant verkopen zijd zeh

escenceboy

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Denkt ge nu echt da ze op ebay 50 euro aan een 0 feedback persoon gaan geven :oink:
word wakker jongen niemand gaat daar meer dan 30 eur voor geven .
Dit is geen Arc the lad collection of suikoden 2 da ge aant verkopen zijd zeh

mss niet nee
ma 20 incl is veel te weinig
anyway ge zijt gerapporteerd

Duc1n0

Legacy Member
ik gaf comentaar omdat ge no f*cking way op mijn bod antwoorde ;)

Fanatix

Legacy Member
lol 25 exc nfw /strijk daarvoor koop ik het bijna in winkel, niet overdrijven met prijzen aub

escenceboy

Legacy Member
Fanatix zei:
lol 25 exc nfw /strijk daarvoor koop ik het bijna in winkel, niet overdrijven met prijzen aub

in de winkel is het nog steeds 15€ duurder he, en tis in perfecte staat, dus vind niet dat ik overdrijf met de prijs
ge zijt wss zo ene die alles tegen 25% van de nieuwprijs wilt ma die ballon gaat bij mij niet op
25€ incl is mij ook goed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan