Archief - [ps2] [psx] Spellen Te Koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foirzie

Legacy Member
Eventuele verzendingskosten zijn voor de koper.
Alle spellen werken nog perfect, op het grootste deel van de psx spellen zijn normale gebruikers krassen op, en op sommige doosjes zit een barst of enkele krassen. de ps2 spellen zijn allemaal in perfecte staat.
De spellen zijn ook getest hier, en werken nog allemaal.
Bied maar

** Verkocht **

PS2:

1.Fifa street
2.GTA vice city
3.GTA San andreas
4.Metal gear solid 2 ultimate collectors edition
5.Prince of persia: warrior within
6.Ratchet and clank 1
7.the getaway



PSX:

1.Command and conquer
2.Champions league 99/2000
3.Coolboarders 4
4.Driver 2
5.Fifa 2002
6.Gta 1, Londen & 2 : collectors edition
7.Gex: deep cover gecko
8.Metal gear solid 1
9.Oddworld: abe's exodus
10.Spider-man
11.Syphon filter
12.Tekken 2
13.Tony hawk pro skater 2
14.Worms armageddon
15.World cup 98
16. G-police

Goofus

Legacy Member
9.Oddworld: abe's exodus

4 euro - ik kan afspreken in Leuven, pm me maar om verder af te handelen als het voor jou ok is. Als Metal gear solid 2 de substance-versie is, ben ik ook geinteresseerd daarin.

Foirzie

Legacy Member
Het is de metal gear substance versie.
Ik stuur je in de namiddag een PM, nu moet ik naar school gaan ;)

Duc1n0

Legacy Member
Metal gear solid 1 en fifa 2002 = 7 euro kan ook in leuven afspreken

Gtrz

vidiot

Legacy Member
Gex + Ratchet & Clank (indien dit geen platinum is), indien beide kompleet met handleiding en in goede staat > 10€ incl.

Grts

Foirzie

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Metal gear solid 1 en fifa 2002 = 7 euro kan ook in leuven afspreken

Gtrz

Oke deal! ik stuur je een pm voor verdere afhandeling


vidiot zei:
Gex + Ratchet & Clank (indien dit geen platinum is), indien beide kompleet met handleiding en in goede staat > 10€ incl.

Grts

Ratchet & clank is de platinum editie met alles erbij.
Als je dan nog geinteresseerd bent in gex, deze is ook met boekje en doosje.


edit* heb nog een spel aan de lijst toegevoegd: nl: G-police

vidiot

Legacy Member
Dan hou ik het op Gex, als hij in goede staat is, voor 5€ incl.

Foirzie

Legacy Member
vidiot zei:
Dan hou ik het op Gex, als hij in goede staat is, voor 5€ incl.

Op bijna alle psx spellen zitten krassen, ze zijn ook al oud.
Ik heb er net nog even op gespeeld het het werkt nog steeds zoals het hoort.
Stuur maar een pm als je toch geinteresseerd bent

BiZi

Legacy Member
1.Fifa street
2.GTA vice city
3.GTA San andreas
5.Prince of persia: warrior within
6.Ratchet and clank 1
7.the getaway

25 inclusief ! mvg

joeylee

Legacy Member
psx:
driver 2
tekken 2
Gta 1, Londen & 2 : collectors edition
=> spellen compleet en zijn doosjes nog heel? een kras op de doos, daar kan ik nog mee leven maar ze moeten toch heel zijn en nu stuk eraf ofzo
=> indien aan bovenvermelde vereisten voldaan, bod van 12euro incl verzending in bubbelenvelop

Foirzie

Legacy Member
BiZi zei:
1.Fifa street
2.GTA vice city
3.GTA San andreas
5.Prince of persia: warrior within
6.Ratchet and clank 1
7.the getaway

25 inclusief ! mvg

Net een bod gekregen op SA, vice city en fifa street van iemand die je voor was in PM, hij woont in leuven en krijgt voorang op die spellen.


psx:
driver 2
tekken 2
Gta 1, Londen & 2 : collectors edition
=> spellen compleet en zijn doosjes nog heel? een kras op de doos, daar kan ik nog mee leven maar ze moeten toch heel zijn en nu stuk eraf ofzo
=> indien aan bovenvermelde vereisten voldaan, bod van 12euro incl verzending in bubbelenvelop

de gta collectors is in uitstekende staat;
tekken 2 werkt nog maar er zitten krassen op de cd omdat het al zo oud is en vroeger veel gespeeld door mij als kind....
Driver 2 idem
wel een barst in het doosje, maar dat kan ik mss fixen.
15 euro incl zou ik beter vinden.

joeylee

Legacy Member
el_jello zei:
de gta collectors is in uitstekende staat;
tekken 2 werkt nog maar er zitten krassen op de cd omdat het al zo oud is en vroeger veel gespeeld door mij als kind....
Driver 2 idem
wel een barst in het doosje, maar dat kan ik mss fixen.
15 euro incl zou ik beter vinden.

met een barst kan ik nog wel leven
pak 13incl?

Foirzie

Legacy Member
ow sorry!
ik heb me vergist.
ik dacht dat je 4 spellen wou kopen
mijn excuses 13 is goed dan

BiZi

Legacy Member
20 incl. voor de rest (i know tis ni veel, mr tis mr voor op de kas te zetten):

PS2:
PoP
Ratchet & Clank 1
The Getaway

PSX:
Command & Conquer
Champ League
Coolboarders 4
Gex
Spider-Man
THPS2
Worms Armageddon
WorldCup 98
G-Police
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan