TheSysX
Legacy Member
Ik verkoop PS2 MET:
-11 Spelletjes: (Total Overdose,GTA San An,The Getaway,Mercenaries,Vampire Night(+pistool om aan te sluiten aan TV),Gran Turismo 3 en 4,Medal Of Honor Frontline,Tony Hawk's underground,GTA )
-2 Bakjes
-Mem Card
-Geweer(G/C System Product 2)
-Alle kabeltjes erbij natuurlijk
-11 Spelletjes: (Total Overdose,GTA San An,The Getaway,Mercenaries,Vampire Night(+pistool om aan te sluiten aan TV),Gran Turismo 3 en 4,Medal Of Honor Frontline,Tony Hawk's underground,GTA )
-2 Bakjes
-Mem Card
-Geweer(G/C System Product 2)
-Alle kabeltjes erbij natuurlijk
Ik woon te lochristi(naast gent richting antwerpen toe)
