Archief - [PS2] PS2 te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pr0ph3t

Legacy Member
Aangezien die hier nog staat voor spek en bonen mag em de deur uit alle geld is welkom voor andere doeleinden:p. aangekocht toen GTA:SA uitkwam en eigelijk puur daarvoor :ironic: we doen allemaal wel is domme dinge zeker :p

IS dus maar enkele keren gebruikt wat zit er allemaal in het pack ! :)

1Memory Card 8MB
1Zilveren Playstation 2 Console nog perfect werkend
Alle kabels die nodig zijn om hem aan te sluiten
Factuur eventueel maar denk nie dat er nog garantie op is, zal verlope zijn
1Controller

GEEN games, buiten eventueel de demo cd nog die erbij stak alsk is goe zoek maar die gaank niemeer vinde peisk. kweet niet hoeveel ik hier nog voor moet vragen maar kweet ook dat ge hier inet moet afkome met belachelijke bieden van 20 EUR ;)

Kan afgehaald worden
Kan geleverd worden indien vervoerskosten
wordt NIET opgestuurd.

Jai

Legacy Member
Ik bied €60 omdat de garantie is verlopen(ik neem aan dat het nog de dikke versie is)

pr0ph3t

Legacy Member
genoteerd. het is idd de dikke versie, zilvere. morge 20.00 sluit ik af en is hij van u indien geen ander hoger bod. kom je afhalen of levering?

Toine79

Legacy Member
61€ :-) en ik kom hem halen als je in kappele op den bos woont he?
afspraak volgende zaterdag aan station?

Toine79

Legacy Member
Mijn bod mag geschrapt worden...
PS2 gekocht op een ander..
Jai heeft weer hoogste bod

pr0ph3t

Legacy Member
ik aanvaard boden per 1 euro niet op dinge zoals dit (prijs daarvoor is iets te hoog) op games enzo zou ik da nog accepten :). maar ik ga hier ook niemand met de vinger wijze van ge zou der gebanned voor moete worden.
als hij ergens andesr een playstation vind voor goedkopere prijs ofzo moet hij dat doen. als ik morge naar vandenborre stap en ik kijk naar ne gsm zonder te kopen en zie em bij krefel goedkoper staan ga ik die ook nie bij vandenborre kopen ze:).

soit... back ontopic

tarske

Legacy Member
pr0ph3t zei:
ik aanvaard boden per 1 euro niet op dinge zoals dit (prijs daarvoor is iets te hoog) op games enzo zou ik da nog accepten :). maar ik ga hier ook niemand met de vinger wijze van ge zou der gebanned voor moete worden.
als hij ergens andesr een playstation vind voor goedkopere prijs ofzo moet hij dat doen. als ik morge naar vandenborre stap en ik kijk naar ne gsm zonder te kopen en zie em bij krefel goedkoper staan ga ik die ook nie bij vandenborre kopen ze:).

soit... back ontopic
Over opbieden per euro daar kan de verkoper zelf beslissen of hij deze wil aanvaarden of niet maar bannen gaan we hem daarvoor niet doen !
Langs de andere kant staat in de regels wel dat bieden ook effectief kopen is tenzij er verborgen gebreken zijn dus bij deze kan de ts een terechte negatieve feedback geven aan Toine 23 !

Toine23 zei:
Mijn bod mag geschrapt worden...
PS2 gekocht op een ander..
Jai heeft weer hoogste bod
Zoals hierboven vermeld kan het intrekken van een bod u een negatieve feedback opleveren !

Vyste

Legacy Member
Wellicht interesse. Wat zouden de kosten zijn voor verzending naar NL?

pr0ph3t

Legacy Member
@ Tarske, ik ga daar geen nega feedback over geven ik had het bod toch nog niet geaanvaard.

verzenden doe ik liever niet tenzij gij volledig het risico op u neemt zowel als de kosten. de prijs ervan boh als ik het goed voorheb tot 10KG staat op de post voor NL en LUX €13.

pr0ph3t

Legacy Member
nog niets gehoord van Jai, indien morgen om 21.50 niets gehoord dan is em voorde volgende hoogste bieder voor 65EUR (pm gekregen maar ben naam kwijt vna wie :p)

ENERGIE03

Legacy Member
was ik :)
hierbij trek ik ook bod in ... ik ben op zoek naar ene met netwerkadapter en ik had deze thread verkeerd gelezen sorry

cateau

Legacy Member
En jongens gaan jullie ogen nu open
plezant hé bieden maar en alst voor hun
is bod vlug intrekken ik versa nie goed
hoe de moderators da nog toelaten
ik was van plan gene comment meer te geven
maar ik kon mij nie inhouden das nu al de tweeden
die afhaakt nadat hij een BOD PLAATSTE
Sry maar ik vind da nie kunne
Veel geluk gewenst voor de verkoper dat
hij eens iemand vind die EEN ECHT BOD PLATST

Duc1n0

Legacy Member
als gij zoveel waarde hecht aan 10 euro meer :p

bod 60 euro inclu .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan