donald20
Legacy Member
ik verkoop mijn PS2 dit verkoop ik dus
- de PS2 zelf (dikke versie zwart)
- 2 controllers ( zwart)
- 1 meory card(zwart)
- 1 verticale stand (zilver)
- de nodige kabels
hier zijn de games die je erbij krijgt
- mortal combat deception + collector's edition DVD
- 007 everything or nothing
- WRC 2 extreme
je mag bieden op deze reactie
- de PS2 zelf (dikke versie zwart)
- 2 controllers ( zwart)
- 1 meory card(zwart)
- 1 verticale stand (zilver)
- de nodige kabels
hier zijn de games die je erbij krijgt
- mortal combat deception + collector's edition DVD
- 007 everything or nothing
- WRC 2 extreme
je mag bieden op deze reactie


dan komt hij me al snel op een 100 euro en voor dat geld koop ik een nieuwe ps2