Archief - [PS2] PS2 te koop + toebehoren + games + extra

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

donald20

Legacy Member
ik verkoop mijn PS2 dit verkoop ik dus
- de PS2 zelf (dikke versie zwart)
- 2 controllers ( zwart)
- 1 meory card(zwart)
- 1 verticale stand (zilver)
- de nodige kabels
hier zijn de games die je erbij krijgt
- mortal combat deception + collector's edition DVD
- 007 everything or nothing
- WRC 2 extreme
je mag bieden op deze reactie

RealLife_

Legacy Member
Ik ben mogelijks geinteresseerd. Zou wel eerst graag weten waar gij ongeveer woont.

Is 75-80 € een redelijke prijs ?

donald20

Legacy Member
RealLife_ zei:
Ik ben mogelijks geinteresseerd. Zou wel eerst graag weten waar gij ongeveer woont.

Is 75-80 € een redelijke prijs ?

-ik woon dicht bij heule maar ook bij kortrijk indien je dicht woont zeg het me maar anders als je ver woont kan ik de post gebrijken of je komt het afhalen.

-de prijs lag bij 90 euro is dit ook goed dit is het minste dat ik kan vragen
is dit goed anders bied je nog maar eens maar dan tussen de 80 en de 90 ok??

Firedwarf

Legacy Member
heb wel interesse in de PS2 alleen met controllers memory en stand
mocht ge het toch appart verkopen aan pinkynthebrain ;)

donald20

Legacy Member
voor mij is het goed om aleen de PS2 met de 2 controllers en 1 memory card en de verticale stand en de nodige kabels te verkopen

Firedwarf

Legacy Member
ewel als pinky dan nog de games koopt zijde van alles af eh :)
wat vraag je voor enkel de PS2? met de toebehoren ZONDER de games?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
klein probleem is mss dak alleen deception wou, want die andere 2 heb ik al

Firedwarf

Legacy Member
mja en ik wil em enkel voor voetbalspellekes dus met die 2 games ben ik niks :^)

Firedwarf

Legacy Member
donald hoeveel vraag je voor enkel de ps? en de toebehoren dus zonder de games?

en van waar ben je?

donald20

Legacy Member
ik vraag 70-60 euro is dat goed ?? anders bied maar
ik ben van kortrijk en jij

Firedwarf

Legacy Member
da vind ik toch nog iets te veel hoor zeker als je de verzendingkosten daarbij moet rekenen :( dan komt hij me al snel op een 100 euro en voor dat geld koop ik een nieuwe ps2

PinkyNTheBrain

Legacy Member
60-70 euro is zéér redelijk voor een slimline met 2 controllers en mem card ...

Slimline nieuw = 130€
extra controller = iets van een 35€
mem card = iets va neen 20€

dus ..

donald20

Legacy Member
Firedwarf zei:
da vind ik toch nog iets te veel hoor zeker als je de verzendingkosten daarbij moet rekenen :( dan komt hij me al snel op een 100 euro en voor dat geld koop ik een nieuwe ps2

wat is dan redelijk voor jouw ??
je kan het ook komen afhalen hoor als dit niet te ver is

Firedwarf

Legacy Member
met verzending zit ge aan 100 euro en voor 99 euro heb ik ne nieuwe slimline met memcard en extra controller + garantie EN gratis verzending

Ben van limburg

donald20

Legacy Member
je mag het ook komen afhalen hoor of wil je dat niet ??
en wat is nu jouw bedrag dat je wil geven ??

mythe

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
60-70 euro is zéér redelijk voor een slimline met 2 controllers en mem card ...

Slimline nieuw = 130€
extra controller = iets van een 35€
mem card = iets va neen 20€

dus ..
t'Is nen dikken e, dus garantie vervalt ook al. Dus heeft iets minder waarde. Maar 60-70 euro mag hij idd nog vragen.

Firedwarf zei:
met verzending zit ge aan 100 euro en voor 99 euro heb ik ne nieuwe slimline met memcard en extra controller + garantie EN gratis verzending

Ben van limburg
Waar gij u starterspaket haalt weet ik niet, maar volgens mijn weten is het nog steeds 125 euro voor PS2 slimline pakket en 145 voor PS2 + extra controller + Memorycard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan