Archief - [PS2] [PS2] te koop playstaion 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killahbabe

Legacy Member
Omschrijving:
een playstation 2 met 5 spelletjes
the getaway,
undergrond2,
kingdom herbus,
god of war,
gran turismo 4
+2 geheugenkaart
enkele maanden oud dus het laatste model heel dun.
wegens aankoop van wii

starten met €150

meneem prijs : €180

Evil Force

Legacy Member
killahbabe zei:
Omschrijving:
een playstation 2 met 5 spelletjes
the getaway,
undergrond2,
kingdom herbus,
god of war,
gran turismo 4
+2 geheugenkaart
enkele maanden oud dus het laatste model heel dun.
wegens aankoop van wii

starten met €150

meneem prijs : €180

veel succes om er nog zooveel voor te krijgen
(vat dit niet negatief op, gewoon subtiele hint om uw prijzen wat te verlagen)

greets

jean_005

Legacy Member
Hoeveel voor:
PS2 Console+Controller
1 Memory Card
Gran Turismo 4
God of War

(Btw: Kun je verzenden?)

Alvast bedankt,

Jean_005

SilentKiller_BE

Legacy Member
Evil Force zei:
veel succes om er nog zooveel voor te krijgen
(vat dit niet negatief op, gewoon subtiele hint om uw prijzen wat te verlagen)

greets

Dit is helemaal nie duur, verlaag je prijzen zeker niet killahbabe, ps2 kost nog 150 in winkel met 2 games en controller, hier heb je voor 150 5 games .... tis mss 2dehands maar hij is pas paar maanden oud zegt ze toch. en je hebt nog 2 memory cards erbij en in winkel niet, die kosten nu nog altijd 35euro/stuk !

jeltex

Legacy Member
SilentKiller_BE zei:
Dit is helemaal nie duur, verlaag je prijzen zeker niet killahbabe, ps2 kost nog 150 in winkel met 2 games en controller, hier heb je voor 150 5 games .... tis mss 2dehands maar hij is pas paar maanden oud zegt ze toch. en je hebt nog 2 memory cards erbij en in winkel niet, die kosten nu nog altijd 35euro/stuk !

Hmm ik zou er toch nie op hopen hier nog 150 euro voor te krijgen hoor. PS2's gaan hier buiten voor zo'n 60-70 euro en de games zijn al vrij oud dus meer dan 10 euro t stuk zou ik ook niet verwachten. Dat maakt zo'n 110-120 euro.

promaxius

Legacy Member
ik geef er 120 euro voor als je in de buurt woont. Waar woont u?

killahbabe

Legacy Member
ik woon in hoeilaart, tussen brussel en leuven ...

tegen waals brabant...

killahbabe

Legacy Member
als u ze wilt ... kunt u best even bellen .. naar het nr 023064033 liefst na 18 u dan is mijn vader thuis :)

killahbabe

Legacy Member
resty sorry voor het late antwoord ...

als je ze kan komen halen is ze voor jou!

dus als resty nog steeds akkoord gaat is deze verkocht!

killahbabe

Legacy Member
VERKOCHT!!!! Sorry men zus heeft er juist 2 spelletjes voor gekocht en zij hebben het dus gekocht gehad ..

DUS THREAD IS CLOSED!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan