Archief - [PS2] [PS1][DS][Sega Megadrive][N64][GC]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Oke na een opkuis van mijn game kast heb ik het volgende wat ik te koop kan aanbieden! (Alles wat niet verkocht raakt gaat onverbiddelyk de prullenbak in, dus bepaalde games mogen zeker aangekocht worden in multi-spotprijzen ;))

Oke here it goes:

Gamecube Console zwart met 1 zwarte controller + memorycard

Donkey konga + donkey konga bongo's (nog in de doos)
Mario Kart : Double Dash
=> Als je donkey konga + bongo's koopt krijgt je mario kart er gratis bij

PS2 :

Gran Turismo 3 & Moto GP 3 Platinum
Tony Hawk Pro Skater 4
SNK Vs Capcom Chaos
Lord Of The Rings : Return Of The King
Ring Of Red (het plastiek errond is ervan, dus mag gratis bij ander aankoop weg of mag tege lage prijs verkocht worden)
Army Men : Green Rogue
Xplorer cheat media dinges


PS1 :

X-Files
Porsche Challenge
Doom
Star Ixiom


Nintendo 64 :

1080* Avalanche & Banzooi Kazooi
Snowboard Kids & Mario 64 cartridge only


Sega Megadrive :

Aladin
Talespin
Virtua Tennis

(en je krijgt er mortal kombat gratis erbij indien gewenst, only cartridge)

DS :

Mario & Luigi Partners in Time



Als je iets niet betrouwd of dergelijks zal ik er wel een foto van trekken...

Happy bidding, en vergeet niet alles MOET de deur uit! :applause:

waffel

Legacy Member
NotoriousP zei:

genoteerd, efkes afwachten of iemand de console wilt MET controller, wat uiteraard het voorrecht krijgt... Anders hebben we voor 25incl deal

Rocknsad

Legacy Member
Geen interesse in ruil ? Ik heb wel interesse in een en ander ...

Rocknsad

Legacy Member
Ik heb english training en NFS underground staan voor DS , dan heb ik nog COD 3 voorde Wii, ook vietifull joe 2 voor PS2 heb ik staan die weg mag. Ik heb interesse in deze games :





Mario Kart : Double Dash


PS2 :
Tony Hawk Pro Skater 4




Nintendo 64 :
1080* Avalanche & Banzooi Kazooi

Sega Megadrive :
mortal kombat

DS :

Mario & Luigi Partners in Time ( heeft wel minste van mijn interesse )

waffel

Legacy Member
ik heb alleen maar interesse voor viewtiful joe 2 eigelijk...

Tegen mortal kombat &
1080 + banzooi kazooi(die nog in doosje zitten+boekje) ?

Anders geen interesse verder.


grtz

joeylee

Legacy Member
ruilen?
ik heb eyetoy kinetic pakket (eyetoy+game)
of grandia 2 (ps2, wel duitse manual maar spel is in engels)

Rocknsad

Legacy Member
waffelaar zei:
ik heb alleen maar interesse voor viewtiful joe 2 eigelijk...

Tegen mortal kombat &
1080 + banzooi kazooi(die nog in doosje zitten+boekje) ?

Anders geen interesse verder.


grtz

Deal , Mortal kombat , 1080 en Mortal kombar voor vietifull joe, pm maar , ik kan morgen sturen

waffel

Legacy Member
joeylee zei:
ruilen?
ik heb eyetoy kinetic pakket (eyetoy+game)
of grandia 2 (ps2, wel duitse manual maar spel is in engels)

nope sorry

edit: aan alle kopers etc; ik zal me gegevens verder deze avond doorsturen, met dat ik nu efkes druk bezig ben met kamer opkuis :D

Rocknsad

Legacy Member
Edit : Ik ga mijn deal afzeggen , Vietifull joe is eigenlijk nog niet uit

waffel

Legacy Member
enige deal die doorgegaan is, is gran turismo 3 & moto gp 3
Al de rest is nog te koop mensen!

Starrk

Legacy Member
Mario & Luigi Partners in Time

10€ en ik kom er aan uw deur om :p

waffel

Legacy Member
DekadeZ zei:
Mario & Luigi Partners in Time

10€ en ik kom er aan uw deur om :p

haha kheb je nog zien fietse vorige week in saint zozef ^^
Khad er graag 20incl voor gehad, tis nog zo mooi als iets :$
en als het echt ni weg geraakt voor 20, 15dan :D
En voor die prijs mag je dan es na men kamer kome en beetje spele op de ps3,
of kunnen we opt gemak monster rancher spelen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan